شماره‌ی خبر : ‌74460 | تعداد بازدید : 508
شنبه 25 آبان ماه 1398 ساعت 10:26

حاشیه های بازی مس و استقلال خوزستان/تلاش و تشویق مس تا دقیقه نود و بیشتر

در این بازی هواداران مس که تلاش همه جانبه بازیکنان خود را برای رسیدن به گل دیدند، با تمام وجود تیم خود را تا آخرین دقیقه بازی تشویق کردند تا در نهایت به حق خود در این بازی که گل شیرین سه امتیازی بود دست پیدا کنند.

حاشیه های بازی مس و استقلال خوزستان/تلاش و تشویق مس تا دقیقه نود و بیشتر

تیم فوتبال مس در روزی که می بایست با گل های زیاد استقلال خوزستان را در کرمان شکست دهد، تلاش خود را تا دقیقه 90 و حتی بیشتر ادامه داد تا در روزی که هواداران مس نیز در ورزشگاه باهنر تا آخرین لحظه بازی تیم خود را حمایت کردند در نهایت در آخرین دقیقه وقت اضافه به گل پیروزی دست یابد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی هواداران مس که تلاش همه جانبه بازیکنان خود را برای رسیدن به گل دیدند، با تمام وجود تیم خود را تا آخرین دقیقه بازی تشویق کردند تا در نهایت به حق خود در این بازی که گل شیرین سه امتیازی بود دست پیدا کنند.

در پایان این بازی هم عوامل تیم مس به همراه تماشاگران پرشور این بازی شادی ایسلندی مشترک خود را برپا کردند تا جشن این سه امتیاز را برپا نمایند.

پیش ار شروع بازی باشگاه مس کرمان تولد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) را گرامی داشت و این روز را به همه مسلمین تبریک گفت.

در جریان بازی شیطنت بازیکنان استقلال خوزستان در اتلاف وقت و تحریک تماشاگران مس با اشارات خود موجب عصبانیت هواداران مس در این بازی شده بود.

مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان که در بازی قبل اخراج شده بود در این بازی از روی سکو کار بازیکنان تیم خود را دنبال می کرد.

پاس گل بسیار مهم و حیاتی این بازی توسط امین جهان کهن برای شروین بزرگ ارسال شد که در ابتدا نام او به اشتباه ذکر شد که از این طریق عذرخواهی می نمائیم.

به نظر می رسید چمن ورزشگاه باهنر در بعضی از نقاط زمین کیفیت مطلوب سابق خود را از دست داده است که باید کارهای ترمیمی برروی آن صورت گیرد.

در پایان بازی یکی از بازیکنان استقلال خوزستان با پرتاب بطری موجب جراحت یکی از سربازان نیروی انتظامی شد که بلافاصله این موضوع از سوی یگان امداد حاضر در ورزشگاه پیگیری شد و برای بازیکن خاطی تشکیل پرونده گردید.


دوشنبه 27 آبان ماه 1398 ساعت 08:20
درود به هوادارای با غیرت , این بازی نشون داد اگر یکدل باشیم و نود دقیقه تشویق کنیم بلاخره نتیجه میگیریم
دوشنبه 27 آبان ماه 1398 ساعت 08:21
نکته منفی عدم پخش مستقیم بازی و چمنی بود که دوباره داره خرای میشه لطفا در مورد رفع این دو مشکل ادمین توضیح بده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا