شماره‌ی خبر : ‌74449 | تعداد بازدید : 669
سه‌شنبه 21 آبان ماه 1398 ساعت 11:31

و طلسمی که سرانجام شکسته شد/لبخند اتفاقات خوب به مس نوین(عکس)

بعد از 7 بازی بدشانسی، اشتباهات داوری و البته سهل انگاری‌های تیمی که سه امتیاز را از مس نوین دور کرده بود، چه چیزی می‌توانست بهتر از یک پیروزی 4 گله و لذتبخش خانگی باشد.

و طلسمی که سرانجام شکسته شد/لبخند اتفاقات خوب به مس نوین(عکس)

بعد از 7 بازی بدشانسی، اشتباهات داوری و البته سهل انگاری‌های تیمی که سه امتیاز را از مس نوین دور کرده بود، چه چیزی می‌توانست بهتر از یک پیروزی 4 گله و لذتبخش خانگی باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس نوین در هفته‌های متوالی گذشته با وجود نمایش خوبی که در زمین بازی داشت، از کسب پیروزی ناکام مانده بود. این ناکامی خط امتداد 7 هفته‌ای داشت و به هر حال فشارهای روحی و روانی مختص به خود را روی تیم سایه انداخته بود و بزرگترین نگرانی و در واقع مشکل مس نوین، عادت به پیروز نشدن بود که باید هرچه سریعتر با یک برد از ذهن بازیکنان دور می‌شد. بعد از تساوی خوب در زمین اترک، بازیکنان مس نوین با روحیه و مصمم در طول هفته به دنبال شکسته شدن طلسم خود مقابل شهرداری فومن بودند و سرانجام موعد این بازی فرا رسید.

رضا ترکزاده با تغییر جزیی نسبت به بازی قبل، تیمش را با ترکیب حسین رفیعی، علی خلیلی، مهران غلامشاهی، کیان عباسپور، رضا محمدی، سعید شمس الدینی، حسین تهامی، علی خورشیدی، حامد منصورآبادی، ناصر دوست محمدی و علی زادمحمودآبادی به زمین فرستاد و هدفی جز کسب سه امتیاز هم وجود نداشت.

از همان ثانیه‌های ابتدایی بازیکنان مس نوین با حضور پر تعداد در زمین حریف به دنبال خلق موقعیت بودند تا با گل زودهنگام، بخشی از فشارهای موجود را از روی دوش خود بردارند. بعد از چند حمله جدی، پاس در عمق کیان عباسپور به علی زادمحمودآبادی رسید اما مهاجم نوین در موقعیت عالی و تک به تک نتوانست گل اول را به ثمر برساند و در برگشت هم شوت حسین تهامی به تیرک افقی اصابت کرد تا این موقعیت به جایی نرسد.

با این حال بازی هجومی شاگردان ترکزاده در زمین از همان ابتدا باعث شده بود حریف شمالی در زمین خود حبس شود و مس نوین برای رسیدن به گل اول هیچ مماشاتی نمی‌کرد تا اینکه حرکت علی زادمحمودآبادی در محوطه جریمه و سرنگونی او توسط مدافع حریف باعث اعلام پنالتی به سود مس نوین شد؛ حسین تهامی مثل بازی قبل با آرامش پشت توپ ایستاد و در حالی که این بار خبری از ضربه چیپ نبود، این هافبک خوش نقش با ضربه‌ای محکم گلزنی کرد تا چراغ اول را برای تیمش روشن کند.

بعد از این گل برای دقایقی عطش بازیکنان مس نوین فروکش کرد و شهرداری فومن خطرسازی‌های نصف و نیمه‌ای را روی دروازه میزبان صورت داد که با هوشیاری مدافعان مس نوین، دروازه حسن رفیعی تهدید نشد. در ادامه نیمه اول فرصت‌های خوب گلزنی باز هم در اختیار بازیکنان مس نوین قرار گرفت که آن‌ها نتوانستند اختلاف را در نیمه اول به دو گل برسانند تا پنالتی تهامی تنها توپی باشد که از خط دروازه‌ها می‌گذرد.

با شروع نیمه دوم و با صحبت‌هایی که کادرفنی در رختکن انجام داده بود، بازیکنان مس نوین به دنبال راحت کردن خیال خود از بابت سه امتیاز خانگی رفتند اما انگار حضور یک مهاجم گلزن در خط حمله الزامی بود و در این بین حمید محمدرفیعی به زمین آمد تا اتفاقات تلخ بازی فولاد نوین را جبران کند. در حالی که مس نوین همچنان به شکل بازی هجومی خود ادامه می‌داد و دقایق کوتاهی هم از ورود محمدرفیعی به زمین گذشته بود، ارسال خوب سعید شمس الدینی روی سر مهاجم تعویضی مس نوین نشست و محمدرفیعی در حالتی نه چندان متعادل گل دوم را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا ترکزاده از این تعویض کاملا راضی باشد.

اما گل محمدرفیعی شروع یک آتش بازی بود؛ دقایقی بعد توپ به محمدرفیعی رسید و او در یک موقعیت خوب زادمحمودآبادی را در شرایط گلزنی قرار دارد و مهاجم مس نوین که در نیمه اول از فرصت خود استفاده نکرده بود، این بار قدرشناسی کرد و با ضربه دقیق گل سوم را به ثمر رساند تا خیال نوینی‌ها از پیروزی خانگی و آرامش در ادامه بازی راحت شود.

با این حال خلق موقعیت حتی بعد از گل سوم هم در دستور کار بازیکنان مس نوین قرار داشت و این عطش به میدان عقده گشایی تبدیل شده بود. شهرداری فومن نیز که کاملا تحت تاثیر نمایش عالی میزبانش قرار گرفته بود، با افت شدید روحی نمی‌توانست روی دروازه خطرساز شود و برای جبران گل‌های خورده تلاش کند. بعد از اینکه دو سه موقعیت برای زدن گل چهارم از دست رفت، در دقایق پایانی کار ترکیبی و زیبای بازیکنان مس نوین، محمدرفیعی را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او با شیک ترین ضربه ممکن یک روز رویایی برای خود ساخت و چیپ او حسن ختام نمایش هجومی بازیکنان مس نوین بود که نهایت تلاش خود را برای بازیابی روحیه انجام دادند و در نهایت به آن رسیدند. محمدرفیعی بعد از گل چهارم به سمت مهدی نخعی سرپرست مس نوین رفت تا گل چهارم خود را به عنوان هدیه تولد به سرپرست تیمش تقدیم کند.

شاید شرایط جدول شهرداری فومن و قعرنشینی این تیم باعث شود نگاه‌ها به سمت برد 4 گله مس نوین مطمئن نباشد اما حقیقت این است که شمالی‌ها در هیچ یک از بازی‌های خود با اختلاف دو گل مقابل حریفانشان شکست نخورده بودند و مس نوین نشان داد برای جبران امتیازات از دست رفته تا چه حد مصمم است و حالا با روحیه دو چندان به دنبال نزدیک شدن به بالای جدول خواهد بود.

مس نوین هم اکنون با 9 امتیاز در رده هشتم قرار دارد و یکشنبه هفته آینده به گناوه سفر می‌کند تا مقابل تیم علی اصغر کلانتری قرار بگیرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا