شماره‌ی خبر : ‌74447 | تعداد بازدید : 878
سه‌شنبه 21 آبان ماه 1398 ساعت 08:22

سرپرست تیم فوتبال مس:آقای بهاری مسئول تمام حواشی بازی در ارومیه است

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با اتفاقات رخ داده برای این تیم در بازی برابر نود ارومیه و صحبت های مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

سرپرست تیم فوتبال مس:آقای بهاری مسئول تمام حواشی بازی در ارومیه است

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با اتفاقات رخ داده برای این تیم در بازی برابر نود ارومیه و صحبت های مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ احمد نخعی در رابطه با این موضوع گفت: من به شخصه به احترام مردم خوب ارومیه اصلا قصد نداشتم در این باره صحبت کنم چراکه در روزهای اقامت ما در این شهر بسیار با اصالت و با فرهنگ با ما برخورد کردند اما من شرمنده این هموطنان عزیز می شوم زمانی که تداوم جنجال آفرینی های آقای بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه که از قبل از بازی و تا بعد از آن ادامه داشت می بینم.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: از همان زمان که مصاحبه آقای بهاری را قبل از بازی خواندم متوجه شدم که ایشان و اطرافیانش برای این بازی سناریو چیده اند و این موضوع را با جدیت در جلسه قبل از بازی اعلام کردم و تاکید کردم که هر اتفاق جنجالی که در این بازی رخ دهد مسئولیت آن برعهده شخص آقای بهاری است و ایشان هم در حضور تمامی حاضرین در جلسه از جمله آقای شوشتری ناظر بازی به صراحت مسئولیت جنجال های احتمالی این بازی را برعهده گرفت.

نخعی افزود: آقای بهاری به صورت مداوم تاکید می کند که به واسطه مجتبی حسینی این هجمه را در ارومیه علیه مس کرمان برپا کرده است اما باید عرض کنم که در فوتبال ایران همه هم آقای بهاری را می شناسند و هم آقای حسینی را... برفرض محال و بعید آقای حسینی مقصر اتفاقات بازی ارومیه باشد اما جنجال هایی که برای تیم هایی مثل سپاسی، قشقایی، سپیدرود و بسیاری دیگر از تیم هایی که در ارومیه بازی کردند نیز تقصیر آقای حسینی بوده است؟!! مگر سال قبل هم تیم مس در ارومیه آقای حسینی داشت که آن اتفاقات رخ داد؟!! کاملا مشخص است که این اتفاقات بر اساس سناریوهایی از پیش تعیین شده در ورزشگاه ارومیه رخ می دهد که برای تیم مس کرمان نیز در این بازی نوشته شده بود. آقای بهاری بهتر است سرمربی تیم مس را بهانه قرار ندهد و حداقل در خلوت خود کمی  بیشتر به علت واقعی این اتفاقات فکر کند.

وی با تشکر از هواداران ارومیه حاضر در ورزشگاه در زمان بازی برابر مس گفت: ما از سوی سکوها هیچ شعاری نشنیدیم و هواداران این تیم بدون هیچ تنشی پس از بازی ورزشگاه را ترک کردند، تمامی اتفاقات تلخ این بازی درست از جایگاه ویژه ورزشگاه رقم خورد جایی که شخص آقای بهاری در آن حضور داشت و شخصی از آنجا در دقیقه 70 بازی به مجتبی حسینی بدترین اهانت های ممکن را انجام داد. مشخص است فرد عادی نمی توانسته در جایگاه ویژه این کار را انجام دهد  و پس از این ماجرا شخص آقای بهاری به طور مستقیم وارد درگیری ها شد.

نخعی با انتقاد شدید نسبت به صحبت های مدیرعامل باشگاه نود گفت: شما قبل از بازی قول دادید که هیچ تنشی در این بازی به وجود نخواهد آمد اما شخص شما در کنار اتوبوس تیم با درگیری با مدیر رسانه تیم تنش آفرینی کردید و همین حضور شما در کنار اتوبوس تیم ما در زمان خروج از ورزشگاه و گرفتن کیف دوربین باشگاه نشان می دهد تا چه اندازه برای تنش آفرینی در این بازی آمادگی و برنامه داشتید... شما در پای اتوبوس تیم به صراحت فریاد می کشیدید که امروز فقط آمده اید که مجتبی حسینی را تنبیه کنید و حتی برای این کار خون و خونریزی خواهید کرد...آقای بهاری شما با این بی اخلاقی ها روح و لذت فوتبال را در ارومیه از بین برده اید و با آبروی مردم شهر ارومیه بازی می کنید که حالا تمامی تیم ها از سفر به ارومیه واهمه دارند آن هم در حالی که مردم نازنین ارومیه بسیار دوست داشتنی و بافرهنگ می باشند.

سرپرست تیم فوتبال مس در ادامه بازهم به صحبت های مدیرعامل باشگاه نود اشاره کرد و گفت: آقای بهاری برای چه با سخنان کذب با احساسات مردم دو شهر بازی می کنید؟! چرا به مردم دروغ می گوئید تیم ما شبانه از ارومیه فرار کرده است و برای بازیکنان ما حکم قضایی صادر شده است؟! ما کاملا طبق برنامه ریزی قبلی خود از ارومیه خارج شدیم و اتفاقا هیچ مشکلی هم در این زمینه نداشتیم. در رابطه با صحبت شما مبنی بر آسیب دیدگی یکی از عوامل نیروی انتظامی، اتفاقا همانگونه که شما ادعا دارید بازیکن ما این جراحت را ایجاد کرده است، شاهدانی نیز حضور دارند که مدعی این ضرب و شتم از سوی عوامل تیم نود می باشند.

نخعی افزود: آقای بهاری فراموش نکنید که این جراحت به واسطه همان درگیری رخ داد که شخص شما در کنار اتوبوس تیم ما برپا کردید و شما که مدافع نیروی انتظامی هستید در همان صحنه با بدترین الفاظ فرمانده نیروی انتظامی حاضر را خطاب کردید و حتی با وی به درگیری لفظی شدید پرداختید و حالا تیم ما را متهم به ضرب و جرح نیروی انتظامی می کنید تا همچنان با احساسات مردم بازی کنید که این کار بسیار زشتی است... شما در حالی می خواهید مردم را در مقابل هم قرار دهید و از اهانت های قومیتی صحبت می کنید که نه مردم و هواداران ارومیه در ورزشگاه چنین صحبتی کردند و نه بازیکنان ما به خود اجازه می دهند که چنین کاری کنند و این شما هستید که می خواهید برروی چنین مواردی موج سواری کنید.

احمد نخعی به بخش دیگری از صحبت های بهاری اشاره کرد و گفت: ایشان به گونه ای صحبت می کند که انگار باشگاه مس مقصر مشکلات مالی باشگاه نود ارومیه است... هرچند ورود بخش خصوصی به فوتبال ما همیشه خودش جای سوال داشته است و سرنوشت برخی از مدیران سابق بخش خصوصی فوتبال ما مشخص شده است اما برای من قابل درک نیست که چرا ایشان برای بی پولی باشگاه خود به باشگاه ما حمله می کند و با همین صحبت های بی ربط فضای پرتنش قبل از بازی را نیز ایجاد کرد. تمامی تیم های فوتبال ایران با مشکلات مالی روبرو هستند ولی هنوز ندیده ام که باشگاهی مشکل مالی خود را در باشگاهی دیگر جستجو کند که ظاهرا این کار هم در تخصص آقای بهاری می باشد.

نخعی با بیان اینکه تمامی اتفاقات رخ داده شده در ارومیه و حمله به تیم مس تماما از قبل برنامه ریزی شده بود از نهادهای نظارتی فدراسیون فوتبال خواست با ورود هرچه سریعتر به این موضوع و بررسی دقیق آن، مانع تکرار این اتفاقات برنامه ریزی شده شوند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا