شماره‌ی خبر : ‌74423 | تعداد بازدید : 797
دوشنبه 13 آبان ماه 1398 ساعت 18:48

مس کرمان2-1بادران تهران/بنمای رخ که چهره این چنینت آرزوست

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی هدفمند، کم اشتباه و برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک در یکی از بازی مهم و حساس این فصل خود در کرمان تیم بادران تهران را شکست دهد و سه امتیاز خوب را به حساب خود بریزد.

مس کرمان2-1بادران تهران/بنمای رخ که چهره این چنینت آرزوست

تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی هدفمند، کم اشتباه و برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک در یکی از بازی مهم و حساس این فصل خود در کرمان تیم بادران تهران را شکست دهد و سه امتیاز خوب را به حساب خود بریزد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که از هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، مجتبی حسینی تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین حیدری، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، امین جهان کهن، مهرداد قنبری، مهدی عسگری، حسین شنانی و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

تیم مس کرمان که به هیچ چیز جز سه امتیاز این بازی فکر نمی کرد از همان ابتدا تهاجمی و محکم بازی را آغاز کرد و شوت مهدی عسگری در دقیقه 8 دروازه بادران را تهدید کرد که با واکنش ملکی توپ به کرنر رفت‌.

مس در دقیقه 12 به گل هم رسید اما داور بازی در تصمیمی عجیب این گل مس را که در تصاویر هیچ مشکل خاصی برای آن مشخص نبود مردود اعلام کرد تا بازیکنان مس متوجه شوند در بازی امروز علاوه بر بادران باید بر تصمیمات اثرگذار داور نیز غلبه کنند!

در دقیقه 20 بهترین موقعیت گل تیم مس برروی سانتر طاهر و ضربه سر عسگری حاصل شد که دروازه بان بادران با یک فوق واکنش مانع گل شدن توپ شد و با کمک تیر دروازه این توپ را برگشت داد که در برگشت شنانی نتوانست این توپ عالی را برای مس تبدیل به گل کند.

بازی خوب مس تا آخرین دقیقه نیمه اول ادامه داشت و این تیم که برای زدن گل اول بی تاب بود سرانجام  در اوقات تلف شده بازی به آنچه که کاملا مستحق آن بود دست یافت و توسط حسین حیدری به گل اول بازی دست یافت.

برروی یک ضربه آزاد، حرکت تیمی چشم نواز مسی ها منجر به گل شد که برروی پاس قنبری به عسگری و فرار او از تله آفساید پاس کات بک او به حیدری رسید تا او با ضربه ای مطمئن گل اول مس را به ثمر برسد.

با این گل مس با آرامش روانی کامل به رختکن رفت و نیمه دوم را با خیالی آسوده تر و همچنان با چهره ای شاداب و محکم ادامه داد.

در حالی که برتری تیم مس در بازی کاملا مشخص بود، در دقیقه 70 اتفاق مهم دیگر این بازی نیز رخ داد و سیف پناهی بازیکن تیم بادران با دریافت کارت زرد دوم از داور از زمین مسابقه اخراج شد تا میهمان ده نفره به کار خود ادامه دهد.

بعد از این اتفاق و در دقیقه 71 مس دست به دو تعویض همزمان زد و پوریا غلامی را جانشین عسگری و بهرام رشیدفرخی را به جای بزرگ به زمین بازی فرستاد.

مس که همچنان بر جریان بازی مسلط بود و توپ و میدان را در زمین حریف به گردش در می آورد در دقیقه 81 بازی، مدافعان بادران را با فشارهای خود وادار به اشتباهی مرگبار کرد و شنانی با نهایت استفاده از این اشتباه گل دوم مس را به ثمر رساند تا پیروزی این تیم را بیشتر تثبیت کند.

رروی پاس رو به عقب اشتباه دفاع بادران شنانی با یک توپ ربایی عالی و ضربه ای دقیق گل دوم مس کرمان را به ثمر رساند.

مس که در این بازی در کارهای دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشت و در چند نوبت نیز نوشی صوفیانی حملات حریف را به خوبی مهار کرده بود در دقایق پایانی بیشتر به کنترل بازی پرداخت تا پیروزی خود را حفظ کند.

در دقیقه 85 بازی نیز فرهاد سالاری به جای شنانی به میدان آمد تا خط دفاع تیم مس با استحکام بیشتری دقایق پایانی را پشن سر بگذارد.

اما عرب براقی داور این بازی که از همان ابتدای مسابقه نشان داده بود برای مس بسیار سختگیرانه تصمیم می گیرد در دقیقه 88 بازی در یک تصمیم بحث برانگیز دیگر برای بادران پنالتی اعلام کرد که اصلا خطا به نظر نمی رسید اما داور بازی آن را اعلام خطای پنالتی کرد.

این ضربه را کیوان امرایی با وجود واکنش خوب نوشی صوفیانی در دروازه مس برای بادران تبدیل به گل کرد تا بازی دو بر یک شود.

مس کرمان که بعد از این گل نیز همچنان برای زدن گل تلاش می کرد بعد از موقعیت گل عالی رشیدفرخی که از دست رفت بازهم توسط این بازیکن موقعیت گل عالی به دست آورد که با خطای واضح پنالتی مدافع بادران روبرو شد اما بازهم داور بازی به جای اعلام پنالتی به سود مس ترجیح داد پایان بازی را اعلام کند تا مس را از گل سوم خود محروم کند.

بهرشکل مس این بازی حساس و مهم را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان داد تا با کسب سه امتیاز این بازی در جدول بازی ها 14 امتیازی شود و به تیم های بالای سر خود نزدیک تر گردد.

مس با ارائه این بازی خوب و سه امتیازی که از آن کسب کرد بازهم نشان داد سکه مس این فصل روی دلنشینی دارد که آرزوی هواداران این تیم دیدن بیشتر و بیشتر این چهره جذاب و دوست داشتنی است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو