شماره‌ی خبر : ‌74404 | تعداد بازدید : 1107
چهارشنبه 8 آبان ماه 1398 ساعت 23:06

مس رفسنجان1-1مس کرمان/مس همچنان در خانه حریفان امتیاز می کند

ال مسینو لیگ یک فوتبال ایران در هفته دهم رقابت ها در ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید که بهرام رشید فرخی گلزن کرمانی ها در این دیدار بود.

مس رفسنجان1-1مس کرمان/مس همچنان در خانه حریفان امتیاز می کند

ال مسینو لیگ یک فوتبال ایران در هفته دهم رقابت ها در ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید که بهرام رشید فرخی گلزن کرمانی ها در این دیدار بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو از این بازی برادرانه مسی نهایت امتیاز را می خواستند از همین رو بازی بسیار محکم و البته زیبایی برابر هم به نمایش گذاشتند.

مجتبی حسینی سرمربی مس در این بازی تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین حیدری، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، امین جهان کهن، مهدی عسگری، مهرداد قنبری، شروین بزرگ و حسین شنانی به میدان رفت.

بازی دو تیم پایاپای آغاز شد اما هر دو مس به دروازه هم نیم نگاهی داشتند و مس کرمان هم علی رغم بازی در زمین حریف در چند نوبت با ضربه های طاهر و عسگری در دقایق 20 و 25 دروازه میزبان را تهدید کرد.

در مقابل مس رفسنجان نیز در چند نوبت دروازه مس را تهدید کرد اما در حالی که تصور همگان تساوی صفر بر صفر دو تیم در نیمه اول بود اما برروی یک ضدحمله در دقیقه 43 مس کرمان غافلگیر شد و در وازه خود را باز شده دید.

برروی پاس آذرباد به گلزاری این بازیکن در موقعیت تک به تک دروازه مس کرمان را باز کرد تا میزبان با برتری همین یک گل به رختکن برود.

در نیمه دوم مس بازی را به مراتب هجومی تر آغاز کرد و حملات این تیم برای رسیدن به گل تساوی با شدت بیشتری دنبال شد.

در دقیقه 66 بهرام رشیدفرخی به جای طاهر به زمین آمد تا بار حملات مس سنگین تر شود که این تعویض یک دقیقه بعد به بهترین شکل ممکن جواب داد و رشیدفرخی گل تساوی را برای مس کرمان به ثمر رساند.

برروی کنترل توپ عالی شنانی توپ به رشیدفرخی رسید تا این بازیکن به محض ورود به زمین با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

سجاد حیدری از دقیقه 75 به جای شروین بزرگ برای مس به میدان رفت تا مس همچنان آهنگ دروازه میزبان خود را درپیش گرفته باشد.

در حالی که داور در دقیقه 78 خطای هند بازیکن مس رفسنجان را برای مس کرمان پنالتی تشخیص نداد مس در دقیقه 80 این موقعیت را داشت که با ضربه سر سجاد حیدری گل دوم خود را هم به ثمر برساند که این اتفاق رخ نداد.

پوریا غلامی نیز از دقیقه 82 به جای شنانی به عنوان تعویض آخر مس در این بازی میدان رفت.

اما در اواخر بازی بی مهری داور به مس تکمیل شد و در حالی که در دقیقه 83 به سجاد حیدری بابت تمارض برای گرفتن پنالتی کارت زرد نشان داده بود،در دقیقه 91 نیز خطای بازیکن مس رفسنجان برروی او را بازهم به جای پنالتی، تمارض تشخیص داد تا بازیکن مس را با کارت زرد دوم از زمین اخراج کند و پنالتی مس را هم نادیده بگیرد.

بهرشکل این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا مس همچنان در زمین مدعیان از آن ها امتیاز بکند و با دست پر به کرمان برگردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا