شماره‌ی خبر : ‌74362 | تعداد بازدید : 1212
چهارشنبه 24 مهر ماه 1398 ساعت 23:26

ذوب آهن اصفهان2-4مس کرمان/آهای عالیجناب مس

تیم فوتبال مس کرمان یکی از پیروزی های خاطره انگیز، به یاد ماندنی و فراموش نشدنی خود را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل 98 کسب کرد جایی که با نتیجه قاطع و سنگین 4بر2 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم ذوب آهن را درهم کوبید.

ذوب آهن اصفهان2-4مس کرمان/آهای عالیجناب مس

تیم فوتبال مس کرمان یکی از پیروزی های خاطره انگیز، به یاد ماندنی و فراموش نشدنی خود را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل 98 کسب کرد جایی که با نتیجه قاطع و سنگین 4بر2 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم ذوب آهن را درهم کوبید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس که برای این بازی با تمام انگیزه های خود وارد زمین شد با ترکیب فرهاد کرمانشاهی، میثم تهی دست، حسین حیدری، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، امین جهان کهن، پوریا غلامی، مهرداد قنبری، شروین بزرگ و حسین شنانی به میدان رفت.

مس بدون ترس از نام میزبان لیگ برتری خود از همان ابتدا بازی را تهاجمی و جنگنده آغاز کرد و شاگردان مجتبی حسینی در همان دقیقه 5 بازی با گل حسین شنانی نشان دادند که برای یک کار بزرگ به میدان آمدند.

برروی یک ارسال از ضربه آزاد بود که شروین بزرگ برروی توپ اثر گذاشت تا حسین شنانی از موقعیت گل خود عالی استفاده کند و چک اول را در صورت میزبان فرود آورد.

بعد از این گل میزبان برروی دروازه مس فشار آورد و البته در دقیقه 25 موفق شد توسط دانیال اسماعیل فر به گل تساوی دست پیدا کند.

اما بعد از این گل بازهم تیم مس بود که به مراتب تیم ذوب آهن را تحت تاثیر بازی فوق العاده خود قرار داده بود و در دقیقه 33 پوریا غلامی در یک موقعیت تک به تک می توانست دروازه ذوب آهن را باز کند که دروازه بان میزبان توپ را روانه کرنر کرد.

تیم مس که در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بود دو موقعیت گل دیگر توسط شنانی و بزرگ برروی دورازه ذوب آهن خلق کرد اما در نهایت بازی با تساوی یک بر یک در نیمه اول به اتمام رسید.

در 45 دقیقه دوم نیز مس بازهم بازی را فوق العاده و تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 51 بازی بود که شروین بازرگ برای مس گل دوم را به ثمر رساند.

حسین شنانی که در این بازی یک فوق ستاره نشان می داد با حرکت پا به توپ عالی خود دفاع ذوب آهن را بهم ریخت و با پاس دیدنی خود توپ را به بزرگ سپرد تا آقای گل فصل قبل جام حذفی بازهم در این بازی ها هنرنمایی کند و با ضربه ای دقیق گل دوم مس را به ثمر برساند.

اما این پایان هنرنمایی مس در این بازی نبود و 8 دقیقه بعد بازهم شروین بزرگ کارهای بزرگ مس در این بازی را ادامه داد و گل سوم این تیم را نیز وارد دروازه ذوب آهن کرد.

این بار مجتبی مقتدایی از روی یک ضربه آزاد ارسال بسیار دیدنی برروی دروازه ذوب آهن ترتیب داد تا بزرگ با ضربه ای سر عالی گل سوم مس را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه 60 بود که مجتبی حسینی سرمربی مس مهدی عسگری را جانشین شنانی کرد و در دقیقه 78 نیز فیضی به جای بزرگ برای مس به میدان آمد تا زمینه گل چهارم مس نیز فراهم شود.

در دقیقه 83 مهرداد قنبری بازهم سانتری عالی برروی دروازه ذوب آهن انجام داد که فیضی با سر یک پاس عالی برای عسگری فراهم کرد تا این بازیکن با یک ضربه والی محکم گل چهارم مس در اصفهان را به ثمر برساند و یک نتیجه رویایی برای مس برابر ذوب آهن رقم بخورد.

در دقیقه 85 بازی داور در تصمیمی سختگیرانه خطا حسین حیدری را به سود ذوب آهن اعلام پنالتی کرد تا خلعتبری پس از برخورد این پنالتی به تیر در برگشت آن را تبدیل به گل کند و از سنگینی شکست ذوب آهن کم کند.

در دقیقه 87 سالاری به جای عسگری به زمین رفت تا با مستحکم شدن خط دفاعی مس در نهایت همان نتیجه 4بر2 در پایان نود دقیقه ثبت شود و مس با اقتدار راهی دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور شود.

پیروزی بزرگ 4بر2 مس در اصفهان برابر ذوب آهن یک بار دیگر احترام فوتبال ایران به عالیجناب مس را جلب کرد و باردگیر همه از سابقه درخشان این تیم در فوتبال ایران و از جایگاه واقعی این تیم در سطح اول فوتبال کشور گفتند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو