شماره‌ی خبر : ‌74359 | تعداد بازدید : 1188
چهارشنبه 24 مهر ماه 1398 ساعت 10:25

شیشه و مس نوین باهم در ملاثانی شکست/ادامه روایت های تلخ و ناعادلانه

بعد از فریاد مس نوین نسبت به تکرار اشتباهات داوری و تصمیمات تاثیرگذار و درخواست برای برقراری عدالت و امنیت ذهنی برای این تیم، نه تنها ابروی اشتباهات داوری درست نشد، بلکه شکسته شدن شیشه اتوبوس حامل اعضای مس نوین سبب شد

شیشه و مس نوین باهم در ملاثانی شکست/ادامه روایت های تلخ و ناعادلانه

بعد از فریاد مس نوین نسبت به تکرار اشتباهات داوری و تصمیمات تاثیرگذار و درخواست برای برقراری عدالت و امنیت ذهنی برای این تیم، نه تنها ابروی اشتباهات داوری درست نشد، بلکه شکسته شدن شیشه اتوبوس حامل اعضای مس نوین سبب شد اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی باز هم علیه تیم لیگ دویی مس کرمان رقم بخورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم صدرنشین استقلال ملاثانی در این فصل لیگ دو بازی‌هایش را در خانه خود برگزار می‌کند؛ در ورزشگاهی که مشخص نیست چگونه تاییدیه و صلاحیت میزبانی را دریافت کرده و شرایط محیطی عجیب و منحصر به فرد ورزشگاه شهدای ملاثانی اصلا به گونه‌ای جلوه نمی‌کند که تیم‌ها از دویدن و جنگیدن روی زمین این ورزشگاه، احساس امنیت داشته باشند و بتوانند تمرکزشان را فقط به نمایش واقعی معطوف کنند.

این در حالی است که فاصله ملاثانی تا اهواز زیاد نیست و سازمان لیگ و هیات فوتبال استان خوزستان خیلی راحت‌تر می‌توانستند زمینه برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی را در اهواز فراهم کنند، نه اینکه این تیم بتواند خیلی راحت از هرگونه ابزار غیرفوتبالی مثل تهدید و در نهایت سنگ آغشته به خشونت، تمرکز داوران و تیم‌های حریف را تحت تاثیر قرار بدهد و با امتیازات کامل سه بازی خانگی فصل جدید به شکلی مورد دار به صدر جدول هم برسد.

در بازی روز گذشته از هفته چهارم لیگ دو در ملاثانی، مسئله‌ای که شاید بیشتر از نمایش برابر دو تیم از همان ابتدای نیمه اول جلب توجه می‌کرد، استعداد بازیکنان میزبان برای ایجاد درگیری و بگو مگوهای بیش از حد با بازیکنان مس نوین بود. جایی که مس نوین هم احساس کرد اگر به چغر بودن و بدقلقی در زمین بی در و پیکر ورزشگاه شهدای ملاثانی ادامه بدهد، بازی می‌تواند نوع دیگری از تلاش برای نتیجه گرفتن را داشته باشد و این نوع بازی هم اختصاص پیدا می‌کند به فحاشی، تهدید و تاثیرگذاری روی ذهن حریف و البته داوران!

در حالی که اشتباهات داوری علیه مس نوین در این فصل در نیمه اول با جلوگیری از خلق موقعیت تک به تک این تیم با یک آفساید اشتباه ادامه پیدا کرد، تهدید و فحاشی تماشاگران ملاثانی به شکل مشهودی تصمیمات داور را در نیمه دوم تحت تاثیر قرار داد و شاید داوران بازی متوجه شده بودند که برقراری عدالت کامل در این بازی می‌تواند سلامتشان را بعد از سوت پایان تهدید کند و در صحنه‌هایی که حق با مس نوین بود، تصمیمات داور بازی نوعی لطف در حق میزبان بود!

بازی که به دقایق رو به پایان نزدیک می‌شد، نیمکت استقلال ملاثانی هم موج سازی بعدی اتفاقات عجیب در این بازی را انجام داد و با تهدید بازیکنان مصدوم مس نوین عملا وارد تنش لفظی با مهمان شد و در چنین شرایطی بازیکنان مس نوین کاملا علاقه مند بودند که این بازی غیرطبیعی هرچه سریع‌تر تمام شود. بازیکنان استقلال از همان دقایق ابتدایی به آلوده کردن بازی به تنش علاقه داشتند و نیمکت این تیم هم انگار پلن بعدی را برای نتیجه گیری پیاده می‌کرد! سرانجام هم دو گل در فاصله سه دقیقه، مزد ایجاد تنش و استفاده از ابزارهای بیشتر برای سه امتیاز خانگی بود که مس نوین در چنین شرایطی به هیچ عنوان روحیه بازگشتن به بازی را نداشت.

استقلال ملاثانی در ورزشگاه عجیبش هر آنطور که توانست سعی کرد به سه امتیاز خانگی برسد و در نهایت هم رسید و انتظار می‌رفت این پیروزی خانگی میزبان باعث شود مس نوین بعد از سوت پایان در فضایی آرام‌تر بتواند این شکست عجیب را حلاجی کند اما اتفاقات به مرز غیرقابل باوری هم رسید و یک عصر نحس علیه مس نوین تمامی نداشت. در ادامه اتفاقات بازی در ملاثانی، بدترین رفتار ممکن با اعضای تیم مس نوین با گم شدن هندزفری سرمربی این تیم در میان اعتراضاتش به داور انجام شد و فحاشی تماشاگران و نیمکت حریف حتی بعد از برد به مهمان نجیب کرمانی هم ادامه پیدا کرد.

آخرین سکانس جنجالی و تاسف آور بازی مس نوین در ملاثانی هم به سنگ پرانی تماشاگران منتسب به تیم استقلال و شکستن شیشه اتوبوس حامل اعضای مس نوین اختصاص پیدا می‌کند که حبس یک ساعته این تیم در میان خشم‌های اطراف اتوبوس را در پی داشت و در نهایت صورتجلسه پلیس به آخرین پناه مس نوین در شهری تبدیل شد که هیچ زمانی اتفاقاتش در ذهن کرمانی‌ها فراموش نمی‌شود. مس نوین خواهان عدالت و نمایش برابر بود، اما شاید بهتر باشد سازمان لیگ روی صلاحیت میزبانی‌ها و امنیت تیم‌ها بررسی دوباره و ویژه‌ای انجام دهد تا اینگونه رسیدن به برد، چهره فوتبال در لیگ‌های پایین‌تر را بیش از حد زشت نکند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو