شماره‌ی خبر : ‌74354 | تعداد بازدید : 435
دوشنبه 22 مهر ماه 1398 ساعت 13:07

مس نوین به دنبال نتیجه عادلانه در اهواز

هفته پنجم لیگ دو روز سه شنبه دنبال می‌شود که مس نوین در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

مس نوین به دنبال نتیجه عادلانه در اهواز

هفته پنجم لیگ دو روز سه شنبه دنبال می‌شود که مس نوین در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

مس نوین در چهار هفته ابتدایی لیگ دو تاکنون سه بازی برگزار کرده و یک بازی معوقه را نیز باید انجام بدهد. این تیم از این سه بازی 4 امتیاز به دست آورده اما این در حالی است که اگر اشتباهات تاثیرگذار داوری علیه این تیم رخ نمی‌داد، جمع امتیازات مس نوین در جدول شمار بیشتری هم پیدا می‌کرد.

در هفته‌های گذشته اشتباهات داوران به صورت کامل واضح به ضرر مس نوین رخ داده و این تیم امیدوار است در هفته پنجم و در یکی دیگر از بازی‌های مهم خود مقابل تیم صدرنشین استقلال ملاثانی 9 امتیازی از اشتباهات داوری متضرر نشود.

فاصله کم ملاثانی تا اهواز باعث می‌شود مس نوین اردوی خود را پیش از بازی در اهواز برپا کند و این تیم روز بازی به ملاثانی سفر می‌کند تا در ورزشگاه شهدا به مصاف استقلال برود.

استقلال ملاثانی تیمی است که در ابتدای فصل در آستانه واگذاری به مس شهربابک قرار داشت اما مخالفت شدید مقامات این شهر مانع فروش امتیاز استقلال شد و حالا حریف خوزستانی که تا پیش از هفته پنجم در صدر قرار گرفته است، در گروه الف با مس نوین و دیگر تیم‌های گروه رقابت خواهد کرد.

بازیکنان مس نوین در روزهای اخیر با تمرینات منظم برای کسب امتیاز از زمین دشوار ملاثانی برنامه ریزی کرده‌اند و همه در کرمان امیدوارند مس نوین با دوری از گزند اشتباهات داوری بتواند با نتیجه خوب به کرمان برگردد.

قضاوت این بازی به عهده ادریس ظفری با کمک‌‌های هیمن نوربخش و جلال محمدی خواهد بود؛ دیداری که سه شنبه ساعت 15:45 برگزار می‌شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز