شماره‌ی خبر : ‌74345 | تعداد بازدید : 1572
شنبه 20 مهر ماه 1398 ساعت 11:38

پیروزی امیدها و نونهالان و تساوی جوانان و شکست نوجوانان مس

تیم های فوتبال رده های سنی مختلف باشگاه مس کرمان در رقابت های این هفته لیگ برتر خود به مصاف رقیبان رفتند.

پیروزی امیدها و نونهالان و تساوی جوانان و شکست نوجوانان مس

تیم های فوتبال رده های سنی مختلف باشگاه مس کرمان در رقابت های این هفته لیگ برتر خود به مصاف رقیبان رفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس در رده سنی امیدها تیم فوتبال مس در زمین اختصاصی شهدای مس میزبان پارس جم بود که موفق شد این تیم را با نتیجه 2بر1 شکست دهد.

گل های شاگردان آقای عسگری در این بازی را قادری و رستمی به ثمر رساندند تا با کسب این سه امتیاز امیدهای مس از هفت بازی خود 12 امتیازی شوند و در رده چهارم جدول قرار گیرند.

این تیم بازی هفته بعد خود را روز پنجشنبه 25 مهر ماه در اهواز برابر تیم نفت برگزار خواهد کرد.

در ادامه رقابت های لیگ برتر جوانان کشور نیز تیم مس در زمین شهدای مس میزبان تیم مدعی فولاد خوزستان بود که در نهایت تلاش دو تیم به تساوی بدون گل رسید.

جوانان مس با کسب این یک امتیاز از هفت مسابقه خود 11 امتیازی شدند و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفتند. بازی بعد این تیم روز دوشنبه 29 مهر ماه در تهران و برابر تیم مقاومت انجام خواهد شد.

دذر ادامه رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور نیز تیم نوجوانان مس در کنگ به مصاف تیم البدر رفت که در نهایت با نتیجه 3بر1 این بازی را واگذار کرد.

با وجود این شکست نوجوانان مس با 4 بازی به همراه دو تیم دیگر با 7 امتیاز و بنا به تفاضل گل صدر جدول را میان خود تقسیم کردند.

نوجوانان مس باتزی هفته بعد خود را روز پنجشنبه 25 مهر ماه در کرمان میزبان تیم بهمن شیراز خواهد بود.

اما تیم نونهالان مس کرمان در یکی از بازی های مهم این فصل لیگ برتر خود موفق شد در رفسنجان ال مسینو نونهالان را با قاطعیت به سود خود فتح کند و مس رفسنجان را در زمین خود با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

در این بازی جذاب برای شاگردان آقای رضا محمدی، ترک زاده، امیری و اندوهجردی سه گل را به ثمر رساندند تا با این سه امتیاز نونهالان مس از 5 بازی خود ده امتیازی شوند و در رده سوم جدول گروه خود جای بگیرند.

نونهالان مس نیز بازی هفته آینده خود را روز جمعه 26 مهر ماه در کرمان برابر تیم ایستاتیس یزد برگزار خواهند کرد.

اما تیم زیر 17 ساله های مس کرمان نیز در چارچوب بازی رفت دور نیمه نهایی رقابت های قهرمانی استان در شهربابک به مصاف تیم مس این شهر رفت و با نتیجه قاطع 4 بر 0 به پیروزی رسید تا در آستانه صعود به فینال رقابت های قهرمانی استان قرار بگیرد.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز