شماره‌ی خبر : ‌74341 | تعداد بازدید : 700
شنبه 20 مهر ماه 1398 ساعت 00:25

گل ریحان البرز1-1مس کرمان/یک امتیاز با ارزش مس از البرز

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با گل حسین شنانی به تساوی یک بر یک در البرز برابر گل ریحان دست یافت تا یک امتیاز با ارزش را از کرج با خود به دست آورد.

گل ریحان البرز1-1مس کرمان/یک امتیاز با ارزش مس از البرز

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با گل حسین شنانی به تساوی یک بر یک در البرز برابر گل ریحان دست یافت تا یک امتیاز با ارزش را از کرج با خود به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته هشتم رقابت ها تیم مس در ورزشگاه اتنقلاب کرج میهمان تیم مدعی گل ریحان بود که مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین حیدری، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، پوریا غلامی، مهران امیری ارشیا عباسی، مهرداد قنبری، حسین شنانی و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

در حالی که هنوز بازی سروشکل جدی خود را پیدا نکرده بود و دو تیم به ارزیابی یکدیگر مشغول بودند در دقیقه 15 بازی اولین حمله جدی این مسابقه برای تیم گل ریحان تبدیل به گل شد و کیانوش میرزایی پاس کات بک به خود را برای تیم گل ریحان تبدیل به گل اول مسابقه کرد تا تیم مس در زمین حریف در بدترین زمان ممکن گل اول را دریافت نماید.

بعد از این گل تیم مس برای زدن گل تساوی در نیمه اول موقعیت های جدی برروی دروازه میزبان خلق کرد که در دو نوبت ضربه های حسین شنانی نتوانست برای مس گل تساوی را به ارمغان بیاورد.

در مقابل نوشی صوفیانی دروازه بان مس نیز در چند صحنه به خصوص برروی یک موقعیت تک به تک دروازه مس کرمان را بسته نگه داشت تا در نهایت در نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.

در نیمه دوم و در حالی که دروازه بان مس در دقیقه 55 یک بار دیگر دروازه مس را بسته نگه داشت تا مس همچنان در بازی باقی بماند، این بار در دقیقه 61 مس به گل تساوی خود دست پیدا کرد.

برروی ارسال عالی غلامی و اشتباه دروازه بان گل ریحان و جایگری عالی شنانی، این بازیکن گل تساوی را برای مس کرمان به ثمر رساند تا حملات مس سرانجام به ثمر بنشیند.

بعد از این گل تیم مس به مراتب راحت تر بازی کرد و در نیمه دوم کاملا مسلط بر توپ و زمین بود و تیم میزبان بیشتر در زمین خود قرار داشت.

امین جهان کهن که از دقیقه 70 جای عباسی را برای مس در زمین گرفت می توانست در دقیقه 75 با شوت خود برای مس گلزنی کند که ضربه او به اوت رفت.

در 15 دقیقه آخر بازی نیز محمد مهدی عسگری به جای غلامی و بهرام رشیدفرخی نیز به جای بزرگ برای مس به زمین آمدند تا فشار حملات مس بیشتر شود.

در دقایق رو به پایان تیم مس کاملا حملات خود را بر دروازه میزبان چربش داد و اگر کمی این تیم خوش شانس تر و در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج می داد می توانست با سه امتیاز کامل زمین حریف را ترک کند اما موقعیت های گل خوب و بازی جسورانه مس در دقایق پایانی بازی به گل ختم نشد تا در نهایت مس با یک امتیاز قابل قبول زمین حریف را ترک کند.

مس با یک امتیازی که در کرج به حساب خود ریخت ده امتیازی شد و با یک رده صعود در جدول در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا