شماره‌ی خبر : ‌74340 | تعداد بازدید : 1206
پنج‌شنبه 18 مهر ماه 1398 ساعت 00:06

حضور روحیه بخش مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس در تمرینات مس کرمان(عکس)

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عصر روز چهارشنبه با هیات همراه خود در تمرین تیم فوتبال مس کرمان شرکت نمود و با عوامل این تیم دیدار و گفتگو کرد.

حضور روحیه بخش مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس در تمرینات مس کرمان(عکس)

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عصر روز چهارشنبه با هیات همراه خود در تمرین تیم فوتبال مس کرمان شرکت نمود و با عوامل این تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این دیدار آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه اعضای هیات مدیره و معاونت فنی باشگاه و برخی از مقامات مجتمع کارخانه مس و مدیر کل ورزش و جوانان استان، آقای سعدمحمدی را همراهی می کردند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس پس از شنیدن صحبت های مربیان و بازیکنان تیم مس با خسته نباشید به آن ها بابت تلاش تا این هفته از مسابقات گفت: برای من که تمامی مسابقات تیم های مس را دنبال می کنم روند صعودی تیم فوتبال مس کرمان از بعد فنی در این هفته ها نسبت به هفته های ابتدایی لیگ قابل درک بوده است و شک ندارم در بعد گرفتن نتیجه نیز این پیشرفت محسوس تر خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه اختلاف 6 امتیازی تیم با صدر جدول قابل جبران است گفت: به توانایی های آقای حسینی اطمینان داریم و مطمئنیم با تلاشی که شما در زمین مسابقه به خرج خواهید داد و نواقصی که رفع خواهد شد این اختلاف امتیاز جبران می شود و مس کرمان به جایگاه واقعی خود در جدول خواهد رسید.

آقای سعدمحمدی با اشاره به اینکه صنایع مس در صنعت کشور در حال رسیدن به قله های بلند است تاکید کرد که در ورزش نیز تیم های مس باید به جایگاه رفیع خود در کشور و حتی در آسیا دست پیدا کنند و این توقعی است که هواداران ورزش مس از این مجموعه دارند که در این بخش نیز در کشور سرافراز باشیم چراکه پتانسیل های آن را دارا می باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس با اشاره به جلسات مداوم خود با آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: در جریان مسائل مختلف تیم و حواشی آن هستم و همانند روز اول تاکید می کنم که از نظر حمایتی هیچ دغدغه ای نخواهید داشت و فقط تمرکز خود را معطوف به زمین مسابقه و مسائل فنی و حرفه ای خود کنید و در مقابل شما نیز با کسب بهترین نتایج و بیشترین تلاش در تمرینات و مسابقات، جریانات را کاملا در جهت مثبت قرار دهید و انشالله با همدلی که همگی در دل این تیم خواهیم داشت به هدف مشترک خود دست پیدا کنیم. مطمئن باشید که شما تنها نخواهید بود و هم حمایت مجموعه مس را پشت سر دارید و هم حمایت مردم کرمان را که انشالله با کسب نتایج خوب در هفته های آتی آن را کاملا برای خود ملموس خواهید دید.

در ادامه این دیدار جمعی از هواداران مس نیز با آقای سعدمحمدی دیدار کردند و دغدغه های خود را پیرامون مسائل مربوط به هواداری تیم عنوان کردند که مقرر شد این موضوع از طریق مدیریت باشگاه پیگیری شود.

در پایان این تمرین که آخرین جلسه تمرینی تیم مس در کرمان پیش از بازی با گل ریحان البرز بود، بازیکنان مس با روحیه ای دو چندان عازم این بازی مهم خود در کرج شدند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا