شماره‌ی خبر : ‌74309 | تعداد بازدید : 659
سه‌شنبه 9 مهر ماه 1398 ساعت 10:00

تجربه اندوزی مس نوین در جام حذفی/شکایت سرمربی مس نوین از داوری

تیم فوتبال مس نوین در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی با شکست دو بر یک برابر استقلال ماهشهر در زمین حریف، از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت.

تجربه اندوزی مس نوین در جام حذفی/شکایت سرمربی مس نوین از داوری

تیم فوتبال مس نوین در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی با شکست دو بر یک برابر استقلال ماهشهر در زمین حریف، از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس نوین که برای کسب تجربه و هماهنگی بیشتر در رقابت های جام حذفی شرکت کرده بود با ترکیب محمود حاج باقر، مهران غلامشاهی، ناصر دوست محمدی، امیر حسین امیرطاهری، حجت ده شیخ، عارف زینلی، میلاد کمالی، حسین تهامی، امیر رضا خدمتی، رضا نصری و حمید محمدرفیع برابر میزبان خود صف آرایی کرد.

در نیمه اول تیم استقلال ماهشهر با گلی که بسیار مشکوک به هند بود از مس نوین پیش افتاد اما داور این گل را پذیرفت تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ماهشهری در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم مس نوین با گل حمید محمد رفیع بازی را به تساوی کشاند اما بازهم تیم میزبان بود که موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند و این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کند.

تیم مس نوین در دقایق رو به پایان بازی با اخراج غلامشاهی ده نفره بازی کرد و ترکزاده سرمربی این تیم نیز از روی نیمکت اخراج شد.

قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور به احتمال فراوان روز پنجشنبه 11 مهر ماه برگزار خواهد شد و تیم مس کرمان در این قرعه کشی حریف خود را خواهد شناخت.

در پایان این بازی رضا ترکزاده سرمربی تیم فوتبال مس نوین از نحوه قضاوت داور بسیار گلایه مند بود و گفت: ضمن تبریک و خسته نباشید به تیم استقلال نوین بندر ماهشهر، باید بگویم که باز هم در این دیدار به مانند دیدارهای گذشته چوب داوری را خوردیم. شما به گل اول استقلال نگاه کنید، بازیکن با دست توپ را وارد دروازه ما کرد. بین دو نیمه فیلم گل را به ناظر بازی نشان دادیم. ایشان گفتند اگر داور اشتباه کرده، در گزارش می آوریم و نمره منفی و شاید محرومیت برای ایشان در نظر گرفته می شود. حالا سوالی که دارم پس از حذف تیمم محروم کردن داور چه سودی برای تیم مس نوین دارد؟

ترک زاده ادامه داد : شما ببینید با چه امکاناتی ما در این بازی حاضر شدیم. از بازیکنان زیر 23 سال در این بازی استفاده کردیم و اتفاقا بازی خوبی را هم امروز به نمایش گذاشتیم. تیم مقابل سوار بازی نبود و ما تنها بر اثر دو اشتباه بازی را از دست دادیم. در نیمه اول با اشتباه مسلم داوری که بازیکن مقابل توپ را با دست وارد گل کرد در نیمه دوم هم اشتباه مدافع میانی ما در پاس رو به عقب باعث شد گل دوم را هم دریافت کنیم.

سرمربی مس نوین افزود : در نیمه دوم از 45 دقیقه بازی حدود زمانی که بازیکنان حریف روی زمین افتادند و ثبت کردیم حدود 27 دقیقه بود. جای تاسف دارد برای فوتبال که بخواهی به این نحو صعود کنی.

وی بیان داشت : در هر صورت بازیکنان تیم ما جوان هستند باید اشتباه کنند و این اتفاقات بیافتد تا بازیکنان جوان ما کسب تجربه کنند. هدف ما بیشتر تمرکز بر بازی‌های لیگ دسته دوم هست تا شرایط خوبی را در پایان لیگ کسب کنیم.

او در پایان در خصوص اعتراضات شدید وی در کنار زمین و اخراج از کنار زمین و بیرون کشیدن تیم در دقایق پایانی گفت: شما اگر فیلم بازی را ببینید تیم داوری حداقل 10 اشتباه تاثیرگذار داشتند. گل اول که با دست زده شد ذهنیت من را تغییر داد و احساس کردم که می‌خواهند سر تیم ما را ببرند و اینکار را هم کردند. همه خطاها پنجاه پنجاه را به سود میزبان سوت می زدند. مگر یک مربی چقدر تحمل ناداوری و بی عدالتی را دارد بالاخره یک جایی از تحمل خارج خواهد شد. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است ولی اشتباهات عجیب و دفعات زیاد باعث شد احساس کنم داوری مغرضانه است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو