شماره‌ی خبر : ‌74306 | تعداد بازدید : 719
دوشنبه 8 مهر ماه 1398 ساعت 10:30

سردرگمی چند ساعته برای زمان بازی مس نوین در جام حذفی

بر خلاف ادعاهای طرح شده، باشگاه مس و مسئولان مس نوین بر برگزاری بازی جام حذفی در همان زمان اعلام شده قبلی تاکید داشتند.

سردرگمی چند ساعته برای زمان بازی مس نوین در جام حذفی

بر خلاف ادعاهای طرح شده، باشگاه مس و مسئولان مس نوین بر برگزاری بازی جام حذفی در همان زمان اعلام شده قبلی تاکید داشتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که توسط برخی مقامات برگزار کننده جام حذفی اعلام شده بود به درخواست باشگاه مس بازی استقلال ماهشهر و مس نوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی یک روز به تعویق خواهد افتاد که باشگاه مس درخواستی برای تغییر زمان بازی نداشته است.

بر اساس برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ و در سایت رسمی فدراسیون منتشر شده بود، بازی استقلال ماهشهر و مس نوین در جام حذفی باید امروز، دوشنبه 8 مهر ساعت 17:30 برگزار شود و حتی روز شنبه نیز در خبر اعلام اسامی داوران این مرحله نیز تغییری در زمان بازی صورت نگرفته بود اما عصر یکشنبه و در حالی که اعضای مس نوین با تحمل سفر حدود 20 ساعته به ماهشهر رسیدند، به یکباره خبر رسید این بازی روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد و این دقیقا خلاف برنامه‌ ابتدایی از سوی فدراسیون بود.

جالب اینکه باشگاه استقلال ماهشهر نیز در بنرهای تبلیغ بازی در سطح شهر، همان زمان قبلی را برای استقبال هواداران ماهشهری اعلام کرده و این باشگاه همانند مس نوین برای ساعاتی از این ناهماهنگی متعجب شده بود که در نهایت با درخواست هر دو تیم مبنی بر برگزاری بازی در همان زمان اعلام شده قبل، مقرر شد بازی ساعت 16 امروز برگزار شود.

البته ساعت انجام بازی نیز جای اعتراض را برای مس نوین باقی گذاشته و در حالی که پیش از این ساعت 17:30 زمان شروع بازی اعلام شده بود اما حالا در گرما و رطوبت بالای بندر ماهشهر، بازی ساعت 16 برگزار می‌شود تا بهرشکل هماهنگی کامل در زمان انجام بازی مس نوین در جام حذفی رعایت نشود. هرچند این احتمال وجود دارد که ساعت شروع بازی در جلسه هماهنگی قبل از بازی تغییراتی داشته باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز