شماره‌ی خبر : ‌74286 | تعداد بازدید : 2282
سه‌شنبه 2 مهر ماه 1398 ساعت 11:14

آغاز تمرینات تیم بسکتبال مس کرمان برای لیگ برتر فصل جدید(عکس)

تیم بسکتبال مس کرمان با قهرمانی در منطقه جنوب لیگ یک فصل قبل کشور با اقتدار جواز حضور در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور را کسب کرد.

آغاز تمرینات تیم بسکتبال مس کرمان برای لیگ برتر فصل جدید(عکس)

تیم بسکتبال مس کرمان با قهرمانی در منطقه جنوب لیگ یک فصل قبل کشور با اقتدار جواز حضور در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تمرینات این تیم از روز گذشته در سالن شهید نصراللهی کرمان به طور رسمی آغاز شد تا سروقامتان شایسته مس کرمان مسیر خود را برای لیگ برتر این فصل آغاز کنند.

عبدالرضا محمدرضایی سرپرست تیم بسکتبال مس کرمان در حاشیه این تمرین پیرامون تیم فصل جدید بسکتبال مس کرمان گفت: با حضور 11 بازیکن از شهرهای مختلف کرمان تمرینات خود را از دوشنبه شب آغاز کردیم و مراحل تست گیری ما از بسکتبالیست های کرمانی تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تست گیری های تیم زیر نظر کادر فنی تا هفته آینده ادامه خواهد داشت و تمرینات اصلی تیم از هفته پیش رو آغاز می گردد.

سرپرست تیم بسکتبال مس در رابطه با بازیکنان این تیم گفت: درصدد هستیم تمامی نفرات سال قبل خود به غیر از وحید اسلامی که با تیم دیگری قرارداد بسته است را حفظ کینم و 4تا5 بازیکن طراز اول را نیز در لیگ برتر به تیم خود اضافه خواهیم کرد.

محمدرضایی در رابطه با کادر فنی تیم بسکتبال مس نیز گفت: تمرینات تیم با حضور آقای محمد کسایی پور از مفاخر بسکتبال کرمان که سابقه ملی زیادی دارند آغاز شده است و ظرف روزهای آتی قرارداد ایشان به عنوان سرمربی تیم مس در لیگ برتر امضا خواهد شد همچنین آقایان حسین مهدوی و قریه میرزایی نیز به عنوان کادر فنی تیم بسکتبال مس حضور خواهند داشت. آقای مسعود نخعی نیز به عنوان مدیر فنی تیم در این فصل فعالیت خواهند کرد.

سرپرست تیم بسکتبال مس در رابطه با شروع بازی های این فصل لیگ برتر گفت: قرار است مسابقات از 9 آبان ماه با حضور 15 تیم در یک گروه برگزار شود و قرعه کشی این رقابت ها نیز 15 مهر ماه انجام خواهد شد.

وی در مورد سالن شهید نصراللهی برای میزبانی این مسابقات نیز گفت: این سالن برای میزبانی مواردی دارد که با همکاری باشگاه مس کرمان و هیات بسکتبال در حال رفع آن ها هستیم تا میزبانی شایسته ای از بازی های بسکتبال مس در لیگ برتر این فصل کشور داشته باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا