شماره‌ی خبر : ‌74283 | تعداد بازدید : 1767
سه‌شنبه 2 مهر ماه 1398 ساعت 10:05

رئیس هیات فوتبال کرمان:مس کرمان لایق ترین تیم برای صعود به لیگ برتر است

رئیس هیات فوتبال استان کرمان از حواشی ایجاد شده برای تیم فوتبال مس کرمان در هفته های اخیر ابراز گله و ناراحتی کرد و این تیم را شایسته تیم لیگ یک برای صعود به لیگ برتر دانست.

رئیس هیات فوتبال کرمان:مس کرمان لایق ترین تیم برای صعود به لیگ برتر است

رئیس هیات فوتبال استان کرمان از حواشی ایجاد شده برای تیم فوتبال مس کرمان در هفته های اخیر ابراز گله و ناراحتی کرد و این تیم را شایسته تیم لیگ یک برای صعود به لیگ برتر دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از مرجع اطلاع رسانی هیات فوتبال؛ رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه هنوز در هفته های اول لیگ دسته یک هستیم، با ابراز گله مندی از برخی حواشی به وجود آمده، گفت: برای کسب موفقیت، همه باید هم باشیم و در واقع لازمه دستیابی به موفقیت، رسیدن همه ما به یک فهم مشترک است.

دکتر علی قرایی، در نشست راه‌اندازی پایگاه منطقه‌ای استعدادیابی فوتبال باشگاه مس کرمان که با حضور محمود محمودی‌نیا مدیرعامل این باشگاه و نمایندگان چهار شهرستان استان برگزار شد، با اشاره به ثمره راه اندازی این پایگاه منطقه ای استعدادیابی و به دنبال آن شکوفایی، کشف و معرفی این استعدادها به تیم های بزرگ گفت: خوشحالم، محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان برای این کار بزرگ پیش قدم شدند و دعوت ما را لبیک گفتند.

وی ابراز امیدواری کرد: باشگاه های فرهنگی ورزشی گل گهر و مس رفسنجان نیز در این زمنیه با هیئت فوتبال استان همکاری کنند و منطقه ای از استان کرمان را به عنوان پایلوت و مکانی برای شکوفایی استعدادها انتخاب کنند، چرا که در نهایت نفعش برای خود باشگاه هاست.

دکتر قرایی بیان داشت: ما استعدادهای خیلی خوبی در جنوب، شرق و بعضاً شمال استان داریم ولی به دلیل نبودن اسپانسر این استعدادها نادیده گرفته شده اند.

وی افزود: اگر چه خود کرمان و سیرجان جلسات و تمریناتی برای استعدادیابی می گذارند اما گاهی بازیکنانی در قلعه گنج، جیرفت، منوجان، کهنوج و نرماشیر وجود دارند که حتی پول تست در استان کرمان را هم ندارند، یعنی افراد با استعدادی که از کوچکترین امکانات بهره نبرده اند، پس می طلبد ما مسئولان به فکر آنها باشیم.

دکتر قرایی بها دادن به شهرستان ها را دغدغه همیشگی خود اعلام و تصریح کرد: خدا را شکر محمود محمودی نیا قبل از اینکه یک مدیر باشند، یک معلم و یک مدرس هستند و این خصلتی وجودیشان به مدد ما آمد و این پیشنهاد وی بود که ما هم استقبال کردیم.

وی بیان داشت: امروز درخدمت چهار نماینده از جنوب، شرق و شمال استان هستیم تا بتوانیم به یک برنامه مشترک و یکسان برسیم که باعث رشد و توسعه متوازن فوتبال در جای جای استان کویری کرمان باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به دیدار دیروز خود با پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اشاره کرد و گفت: دیروز در حضور مدیرکل اعلام کردم، مس رفسنجان با توجه به جایگاهش در جدول، نیازمند حمایت همه است و مدیران مس باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند و کمک کنند تا با حمایت های بیشتر، استان ما نمایندگان بیشتری در لیگ برتر داشته باشیم که برخی گفتند چرا از مس کرمان نامی نبردید.

دکتر قرایی افزود: اینجا باید بگویم خوشبختانه ارتباطی صمیمی و همکاری تنگاتنگی که امروز بین مس کرمان و هیئت فوتبال استان وجود دارد، تاکنون سابقه نداشته است.

وی به برخی حواشی پیش آمده در مورد تیم مس کرمان اشاره و تصریح کرد: باید بدانیم، همه چیز یک تیم خوب نیست، موفقیت ابزار می خواهد و ابزار آن، تنها یک تیم خوب نیست، همه چیز باید دست به دست هم دهد تا تیم موفق شود.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان اضافه کرد: هوادار واقعی از این اتفاقات و حواشی و خدایی نکرده اختلافات به شدت رنج می‌برد و تا کی باید این قشر عزیز و مؤثر را ناراحت کنیم.

دکتر قرایی گفت: 50 درصد تیم خوب می شود و 50 درصد هم حمایت های، مردم، مسئولان استان و مدیران ارشد مس است.

وی افزود: هفته ششم تیم برده ولی مسائل حاشیه ای ایجاد می شود که خود این نشان می‌دهد، یک جای کار در شهر کرمان می‌لنگد.

دکتر قرایی لازمه موفقیت را ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم، مسئولان، اعضای تیم و کادر فنی دانست و تصریح کرد: ما باید یکدل و یکدست شویم و همه پشت محمودی‌نیا، مدیرعامل باشگاه باِیستیم، کادر فنی و بازیکنان را حمایت کنیم، تا موفق شویم.

وی بیان داشت: هوادار باید چقدر این ناهماهنگی ها را تحمل کند، اگر تیم کرمان صعود کند، نفعش برای همه ی استان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه هنوز در هفته های اول لیگ دسته یک هستیم، گفت: برای کسب موفقیت، همه باید پشت تیم باشیم، کاری نکنیم تا دیگر تیم ها از این حواشی و شکاف ایجاد شده به نفع خودشان استفاده کنند.

دکتر قرایی افزود: همه می دانیم تیم مس کرمان در بین تمام تیم های حاضر در لیگ لیاقت بیشتری برای صعود دارد، چرا که هم از نظر بازی و هم امکانات سخت افزاری نرم افزاری لیاقت بیشتری دارد.

وی از همه دوستداران و علاقه مندان مس خواست: هم دیگر را تخریب نکنید، هنوز هفته های اول است، مهم این است همه دست به دست هم دهیم تا با اتحاد و همدلی، امسال سهیمه ی تیم های لیگ برتریمان به سه تا برسد.

دکتر قرایی با بیان اینکه ما در این مقطع نیازمند حمایت همه جانبه هستیم، گفت: می‌بایست یک تلنگری به همه بزنیم که فقط یک تیم خوب برای موفقیت کافی نیست آنچه ما را به موفقیت و پیروزی می‌رساند، رسیدن به یک فهم مشترک بین همه ارکان این شهر است که اگر دنبال موفقیت هستیم، باید صبور باشیم به هم احترام بگذاریم و از منیت‌ها فاصله بگیریم و به جای آن همه یکدل و یکصدا باشیم، کاری که سال قبل شهر سیرجان انجام داد و ثمره‌اش را دید.

وی افزود: ما باید از گذشته درس عبرت بگیریم که بیخود و بی‌جهت از روی احساسات به هم نتازیم و منطقی باشیم و منطق می‌گوید لازمه رسیدن به موفقیت باهم بودن و باهم شدن است.

دکتر قرایی با تاکید بر این که برای من به عنوان متولی فوتبال نباید فرقی بین مس، گل و گهر، پرسپولیس منوجان و... باشد، بیان داشت: این حرف درستی است اما باید واقع بین باشیم که اگر مس کرمان به لیگ برتر صعود کند برای استان ما بهتر و شایسته تر است، چون پیشینه و شخصیت آسیایی دارد و بهتر می‌تواند از اعتبار فوتبال استان دفاع کند و خیلی از دردسرهایی که الان داریم با صعود مس کرمان برطرف می‌شود.

وی افزود: حالا که فردی ارزشمند همچون دکتر سعدمحمدی در راس مجموعه است ما باید این فرصت به وجود آمده را غنیمت بشمریم و با دست خودمان مانع موفقیت مس نشویم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو