شماره‌ی خبر : ‌74272 | تعداد بازدید : 853
یکشنبه 31 شهریور ماه 1398 ساعت 09:53

مس کرمان 3-1 ملوان انزلی/آغاز پیش روی در جدول

تیم فوتبال مس کرمان با کسب پیروزی قاطع و شیرین برابر ملوان انزلی در هفته ششم رقابت های لیگ یک، آمادگی خود را برای حرکت به سمت بالای جدول نشان داد.

مس کرمان 3-1 ملوان انزلی/آغاز پیش روی در جدول

تیم فوتبال مس کرمان با کسب پیروزی قاطع و شیرین برابر ملوان انزلی در هفته ششم رقابت های لیگ یک، آمادگی خود را برای حرکت به سمت بالای جدول نشان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان در هفته ششم رقابت های لیگ یک در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم ملوان انزلی بود که با گل های پوریا غلامی در دقیقه 7، حسین شنانی در دقیقه 58 و شروین بزرگ در دقیقه 75 با نتیجه 3بر1 تیم ملوان انزلی را در کرمان شکست داد.

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس در این بازی تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین حیدری، مجتبی مقتدایی، امیر طاهر، مهران امیری، ارشیا عباسی، پوریا غلامی، مهرداد قنبری، حسین شنانی و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

مسی ها در این دیدار هم به یک زود هنگام دست پیدا کردند و در دقیقه 6 مسابقه برروی ارسال عالی قنبری از روی نقطه کرنر و ضربه سر غلامی به گل اول خود دست پیدا کردند.

بعد از این گل مسی ها به کنترل بازی پرداختند و اجازه ندادند ملوان برای رسیدن به گل مساوی در نیمه اول برنامه ریزی کند و در نهایت در 45 دقیقه نخست مس با برتری یک گل خود به رختکن رفت.

در نیمه دوم تیم مس برای تمام کردن کار و تثبیت پیروزی خود به میدان آمد در دقیقه 58 به این خواسته خود نیز رسید و همگاری عالی مهرداد قنبری با امیر طاهر در نهایت با پاس زیبای طاهر برای شنانی همراه شد تا این بازیکن حاصل حرکت تمرین شده و تاکتیکی مسی ها را با یک ضربه زیبا تبدیل به گل دوم مس در این دیدار کند.

مس در دقایق 71 و 73 توسط شنانی و عباسی دو موقعیت عالی گلزنی دیگر برای خود حلق کرد اما در دقیقه 75 با زدن گل سوم پیروزی خود را در این بازی قاطع تر نمود.

بازهم برروی ارسال دیدنی قنبری از روی نقطه کرنر، جایگری عالی بزرگ در دهانه دروازه با ضربه دقیق او گل سوم مس را به همراه آورد تا بازی 3بر0 به سود مس شود.

یاسر فیضی که در دقیقه 76 جانشین شنانی شده بود یک دقیقه بعد می توانست گل چهارم مس را به ثمر برساند که ضربه آخر او این موضوع را برای مس رقم نزد. مجتبی نقدی پور نیز از دقیقه 78 جانشین قنبری در زمین بازی شد.

در دقیقه 84 برروی یک ارسال از ضربه آزاد حافظ یعقوبی با ضربه سر یکی از گل های تیم ملوان را در این بازی جبران کرد تا بازی سه بر یک شود.

بعد از این گل جلال عبدی نیز برای مس به جای بزرگ به میدان رفت تا تیم مس با کنترل بازی در دقایق پایانی در نهایت با نتیجه خوب 3بر1 تیم ملوان انزلی را در کرمان شکست دهد و سه امتیاز را به حساب خود واریز نماید.

تیم مس هفته آینده در رقابت های جام حذفی در کرمان میزبان تیم بادران است و بازی بعد خود در رقابت های لیگ یک را روز 13 مهر در کرمان برابر تیم خوشه طلایی ساوه برگزار خواهد کرد.

پیروزی شیرین مس برابر ملوان می تواند آغازی برای حرکت رو به بالا و با ثبات مس در بازی های پیش رو باشد که نمایش بسیار خوب بازیکنان تیم در بازی با ملوان نوید بخش این موضوع برای هواداران تیم مس بود.


یکشنبه 31 شهریور ماه 1398 ساعت 20:48
پیش به سوی شکست بادران و خوشه طلایی
یکشنبه 31 شهریور ماه 1398 ساعت 20:48
پیش به سوی شکست بادران و خوشه طلایی
دوشنبه 1 مهر ماه 1398 ساعت 08:41
نبردیم نبردیم، تا اینکه تیم بزرگی رو بردیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز