شماره‌ی خبر : ‌74270 | تعداد بازدید : 518
شنبه 30 شهریور ماه 1398 ساعت 12:18

ملوان با اصالت اما پرآشوب/ملوانان زمین گیر در کویر

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با وجود سابقه و قدمتی که در فوتبال ایران و لیگ برتر کشور دارد اما در سال های اخیر و پس از سقوط به لیگ یک، اصلا وضعیت خوبی به حصوص در یکی دو سال اخیر نداشته است.

ملوان با اصالت اما پرآشوب/ملوانان زمین گیر در کویر

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با وجود سابقه و قدمتی که در فوتبال ایران و لیگ برتر کشور دارد اما در سال های اخیر و پس از سقوط به لیگ یک، اصلا وضعیت خوبی به حصوص در یکی دو سال اخیر نداشته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم ملوان بندر انزلی که در فصل قبل رقابت های لیگ یک با مشکلات بسیار عجیب و با وضعیت آشفته در بین تیم های پائین جدول حضور داشت، با وجود نفرات خوب و هواداران زیادی که برای خود می بیند، در این فصل نیز وضعیت بهتری ندارد.

این تیم تا پایان هفته پنجم رقابت ها سه سرمربی عوض کرده است و در حالی که کار خود را با محمد لطیفی آغاز کرده بود اما پس از جانشینی آرتا منهاجی به جای او در نهایت سکان کشتی بحران زده خود را به محمد احمد زاده داده است و در این هفته ها به شدت به دنبال ساحل امن می گردد.

این تیم که عصر امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر مس صف آرایی خواهد کرد، با وجود کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته و ثبت سه شکست و دو تساوی از بازی های قبل و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول، پس از تغیر و تحولات هفته های اخیر خود، قطعا در بازی با مس با وجود انجام بازی در کرمان، بسیبار سختکوش خواهد بود تا با گرفتن امتیاز از این بازی وضعیت خود را بهبود ببخشد.

محمد احمدزاده سرمربی نام آشنای این تیم که از نشستن برروی نیمکت در این بازی محروم است، قطعا برای گرفتن امتیاز از این بازی برنامه های خاص خود را برای تیمش خواهد داشت از همین رو ملوان به هیچ عنوان در این بازی دست و پا بسته نخواهد بود و با تمام توان به کرمان می آید.

با وجود نتایج دور از انتظار در هفته های قبل از ملوان این تیم مهره های بسیار خوبی در ترکیب خود دارد و نفرات سرشناسی مثل مبین عشایر دروازه بان این تیم که فصل قبل از همین بازی برابر مس در کرمان در تیم خود چهره شد گرفته تا حافظ یعقوبی، عظیم گوک، کاظم حیات منش، مهیار زحمتکش، خشایار زبرجد، رضا کرملاچعب و احمد کامدار همگی نفراتی هستند که بازیکنانی شاخص در لیگ یک ایران محسوب می شوند از همین رو تیم ملوان از نظر بازیکن تیمی کاملا قدر و قابل احترام خواهد بود.

علی امیری خطرناک ترین بازیکن ملوان در این فصل از رقابت ها بوده است که در 5 بازی قبلی این تیم 3 گل برای تیم خود زده است و 2 پنالتی را برای  تیم ملوان گرفته است. میلاد کمندانی نیز در بازی های قبلی ملوان یک پاس گل داده است.

تیم های مس کرمان و ملوان انزلی از ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به قضاوت حسین زمانی رودروی هم قرار خواهند گرفت.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا