شماره‌ی خبر : ‌74244 | تعداد بازدید : 1287
جمعه 22 شهریور ماه 1398 ساعت 13:50

مربی هندبال مس: کار ما برای کسب سکو همچنان ادامه دارد

سرمربی هندبال مس کرمان از تداوم نتایج خوب این تیم تا زمان کسب سکو و مقامی شایسته خبر داد و اذعان کرد که تیمش از پیروزی های اخیر مغرور نخواهد شد.

مربی هندبال مس: کار ما برای کسب سکو همچنان ادامه دارد

سرمربی هندبال مس کرمان از تداوم نتایج خوب این تیم تا زمان کسب سکو و مقامی شایسته خبر داد و اذعان  کرد که تیمش از پیروزی های اخیر مغرور نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید صادقی گفت: بازی با دهدشت بسیار سخت بود زیرا این تیم از شرایط میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و در مقابل تماشاگران خود نمی خواست مغلوب باشد.

وی گفت : آنها بازی ما مقابل سپاهان را دیده بودند و به خوبی آنالیزمان کرده بودند و به همین دلیل نیمه اول نتوانستیم برنامه های خود را در زمین اجرا کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: اما در نیمه دوم بازیکنان، دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند و به همین دلیل هم توانستیم در آن شرایط سخت نتیجه را به نفع خود تغییر دهیم.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس گفت: ما کار خود را با صدرنشینی در دور رفت به پایان بردیم که جا دارد از مجموعه باشگاه مس، هیئت هندبال و کادر فنی و بازیکنان مس تشکر کنم که باعث شدند این نتایج رقم بخورد.

وی افزود: اما مسابقات هنوز تمام نشده و نتیجه در پایان فصل مشخص می شود که کار بسیار سختی در پیش رو داریم زیرا باید تیم را پس از وقفه ای 70 روزه دوباره به همین شرایط فعلی برگردانیم و پس از صعود از گروه خود در مرحله پایانی نیز رقابتهای خود را ادامه دهیم.

گفتنی است تیم هندبال صنعت مس با شکست فراز بام دهدشت با صدرنشینی در گروه خود مسابقات دور رفت را به پایان رسانید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا