شماره‌ی خبر : ‌74235 | تعداد بازدید : 1329
یکشنبه 17 شهریور ماه 1398 ساعت 13:36

مدیرعامل باشگاه مس:از شکست هفته قبل ناراحتیم اما فرصت جبران داریم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با شکست تیم فوتبال مس در بازی هفته قبل خود برابر سرخپوشان و حواشی مربوط به آن توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل باشگاه مس:از شکست هفته قبل ناراحتیم اما فرصت جبران داریم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با شکست تیم فوتبال مس در بازی هفته قبل خود برابر سرخپوشان و حواشی مربوط به آن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از ایسنا؛آقای محمود محمودی نیا در این رابطه گفت: شکر خدا امسال حمایت همه جانبه ای از تمامی تیم های زیرمجموعه داریم و با حمایت های مدیریت محترم شرکت ملی صنایع مس ایران تیم های مس قطعا برای کسب موفقیت بسته شده اند.

وی گفت: سعه صدر و صبوری می تواند مارا در مسیر موفقیت قرار دهد و اگر بدون صبر و برنامه، انتظار کارهای بزرگ را داشته باشیم قطعا شدنی نیست.

محمودی نیا با اشاره به حواشی پس از شکست سنگین مس از سرخپوشان پاکدشت گفت: متاسفانه شکست تلخی داشتیم و طبیعی است که همه ما ناراحت باشیم و هیچ کس هم به اندازه سرمربی و بازیکنان از این اتفاق ناراحت نیست. به نظرم میشد با اشتباهات کمتر بازنده این دیدار نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که پس از این شکست ها هویدا می شود اتحاد و همدلی برای جبران ناکامی است. بهترین اتفاق ممکن آن است که هرچه زودتر آنرا فراموش کنیم تا بتوانیم در بازیهای بعد جبران کنیم.

محمودی نیا گفت: هنوز چهار هفته از لیگ گذشته و برنامه ما این است با نتایج خوب فصل را به پایان برسانیم تا دل مردم کرمان را شاد کنیم اما بدون شک این امر مهم بدون صبر به دست نمی آید.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان افزود: من به عنوان مدیرعامل، بابت این شکست از مردم کرمان عذرخواهی می کنم اما درخواستم این است که دست از حمایت این تیم برندارند و اجازه دهند تا تیم با روحیه و توان مناسب تا انتهای لیگ بجنگد.

محمودی نیا با اشاره به اینکه عده ای همواره منتظر اولین شکست اند تا حواشی را آغاز کنند گفت: من نمی دانم این چه رویه ایست که به محض یک یا دو باخت آن هم در ابتدای فصل عده ای فاتحه تیم را می خوانند و بازیکنان و کادر فنی را بی تعصب نسبت به تیم خود می دانند و این یک فاجعه است که مربی تیم حریف پس از پیروزی تیمش در کنفرانس خبری عنوان می کند که ما می دانستیم تیم مس از همان ابتدا با استرس وارد زمین می شود.

وی تصریح کرد: اگر مردم سیرجان اکنون شیرینی حضور در لیگ برتر را می چشند فقط نتیجه صبوری و اعتماد به مربی و مدیران خود را گرفتند که پس از سه سال از گذشت این اعتماد توانستند به لیگ برتر راه پیدا کنند اما متاسفانه در کرمان آستانه تحمل پایین آمده و شما ببینید از زمان حضور مس در لیگ یک چند مدیرعامل و سرمربی تغییر کرده اند اما بازهم مس نتیجه نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس افزود: متاسفانه تعداد معدودی فرصت طلب و حاشیه ساز نیز که هیچگاه به دنبال موفقیت مس نبوده و نیستند هم از کوچکترین اتفاقات، بزرگترین حواشی را می سازند که یا نمی دانند چگونه دارند تیشه به ریشه تیم می زنند یا اگر می دانند مغرضند و قطعا راه هواداران پرتعداد و اصیل مس از راه آن ها جداست.

وی گفت: ما به این افراد اجازه نمی دهیم که مثل گذشته فضا و فرصت را برای ضربه زدن به تیم در اختیار داشته باشند و هر جولانی که خواستند بدهند.

محمودی نیا افزود: من به مردم کرمان قول می دهم که این تیم در صورت حمایت قادر است به موفقیت برسد و اگر دست از حمایت برندارند مطمئنا می توان به گرفتن جشن صعود امیدوار بود.


چهارشنبه 20 شهریور ماه 1398 ساعت 13:28
مطمئن باشید با لجبازی کار تیم درست نمی شود باید مدیریت کرد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو