شماره‌ی خبر : ‌74226 | تعداد بازدید : 976
جمعه 15 شهریور ماه 1398 ساعت 12:50

بچه های شایسته مس نوین در آغاز فصل نو خود/برای ما صبوری کنید تا حقمان را بگیریم

در آستانه بازی مهم در جام حذفی، دو بازیکن باتجربه مس نوین خواهان حمایت و صبوری برای رسیدن این تیم به هماهنگی هستند.

بچه های شایسته مس نوین در آغاز فصل نو خود/برای ما صبوری کنید تا حقمان را بگیریم

در آستانه بازی مهم در جام حذفی، دو بازیکن باتجربه مس نوین خواهان حمایت و صبوری برای رسیدن این تیم به هماهنگی هستند.

به گزاش روابط عمومی باشگاه مس؛ کار مس نوین برای فصل پیش روی لیگ دسته دوم از جام حذفی آغاز می‌شود و علم و ادب تبریز اولین حریفی است که مس نوین را وادار به کسب پیش در آمدی برای لیگ دو خواهد کرد.

شاگردان رضا ترکزاده در یک ماه اخیر تمرینات منظم و با انگیزه‌ای را برای رسیدن به هدف انجام داده‌اند اما شاید در همین ابتدا لازم باشد توقعات از این تیم بالا نرود و یک تیم جوان بتواند در آرامش و رفته رفته در مسیر امیدوارکننده‌ای قرار بگیرد. نکته‌ای که دو بازیکن با تجربه مس نوین که از سال‌های قبل در جمع یک تیم پر انگیزه باقی مانده‌اند، کاملا روی آن تاکید دارند و اینکه مس نوین در جام حذفی به دنبال رسیدن به هماهنگی هرچه بیشتر برای شروع فصل دشوارش خواهد رفت.

سعید شمس الدینی که از سال 90 در مس نوین حضور دارد، در خصوص تیمی که قرار است در فصل جدید ابتدا به رقابت در جام حذفی و سپس لیگ دو برود، می‌گوید: در این هشت که من در مس نوین حضور داشته‌ام، تیم‌های خیلی خوبی بودند و بازیکنان توانایی هم در آن‌ تیم‌ها حضور داشته اما امسال مس نوین تیم خیلی جوان و با انگیزه ای است. چند بازیکن از رده امید که به سن بزرگسال رسیدند به جمع ما اضافه شدند و چند بازیکن باتجربه هم از تیم بزرگسالان به مس نوین آمدند. امیدوارم این بچه‌های بومی و بی ادعا نتایج خوبی بگیرند.

هافبک باتجربه مس نوین در خصوص بازی این تیم در جام حذفی هم گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و ما اولین بازی رسمی این فصلمان را انجام می‌دهیم. تمریناتمان در یک هفته اخیر خوب بوده و آماده بازی هستیم. امیدوارم با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی با درخواست از هواداران کرمانی برای حمایت از این تیم اظهار کرد: قطعا مس نوین نیاز به حمایت دارد؛ تیم ما خیلی جوان و کاملا بومی است و درخواست می‌کنم هواداران این تیم را مورد حمایت خود قرار بدهند.

مهران غلامشاهی مدافع مس نوین و دیگر بازیکن با تجربه این تیم هم در خصوص شرایط مس نوین برای فصل جدید گفت: با توجه به تغییراتی که در تیم ایجاد شده، نسبت به فصل گذشته با نفرات جدید تیم بهتری هستیم. کار ما البته دشوار است و حدود 70 درصد بازیکنانی که جذب شده‌اند در شرایط بازی نبوده‌اند و این تیم نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسد. قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی درباره بازی روز شنبه در جام حذفی گفت: همه تیم‌ها در جام حذفی چیزی برای از دست دادن ندارند و این بازی شرایط خودش را دارد. ما به دنبال بهترین استفاده ممکن از این بازی هستیم؛ تیم علم و ادب لیگ یکی است و قطعا نتیجه برای این تیم اهمیت دارد. ما یک تیم جوان و با انگیزه هستیم و در تمرینات به هماهنگی نسبی رسیده‌ایم. قطعا نه برای حریف و نه برای مس نوین بازی آسانی نخواهد بود.

غلامشاهی تاکید کرد: تیم جوان تبعات دارد و به زمان نیاز دارد تا خودش را پیدا کند. از هواداران درخواست می‌کنم این تیم کاملا بومی و جوان را حمایت کنند و صبور باشند تا بتوانیم حق خودمان را بگیریم و از شهرمان دفاع کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا