شماره‌ی خبر : ‌733 | تعداد بازدید : 2269
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:23

بررسی احتمالات صعود مس کرمان به لیگ برتر

در فاصله‌ی دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، فقط تکلیف تیم پیکان برای صعود به لیگ برتر کشور مشخص شده است و 6 تیم ماشین‌سازی تبریز، نفت آبادان، سپاسی، خونه به خونه، مس رفسنجان و مس کرمان برای کسب دو سهمیه‌ی دیگر صعود دارای شانس هستند

بررسی احتمالات صعود مس کرمان به لیگ برتر

در فاصله‌ی دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، فقط تکلیف تیم پیکان برای صعود به لیگ برتر کشور مشخص شده است و 6 تیم ماشین‌سازی تبریز، نفت آبادان، سپاسی، خونه به خونه، مس رفسنجان و مس کرمان برای کسب دو سهمیه‌ی دیگر صعود دارای شانس می‌باشند.

این سبب شده است که رقابت در بالای جدول برای کسب این دو سهمیه بسیار حساس شود و همچنین همین اتفاق در پائین جدول نیز به شکل جالب‌تری در میان تیم‌های سقوط کننده وجود دارد و در حالی که 5 تیم از لیگ این فصل به رقابت‌های لیگ دو سقوط می‌کنند، تنها سقوط یک تیم مشخص شده است و ده تیم دیگر می‌توانند در بین تیم‌های سقوط کننده‌ی بعدی باشند!

همه‌ی این شرایط‌‌ سبب شده است که لیگ یک در این دو هفته‌ی پایانی به شکل وحشتناکی جذاب و نفس‌گیر باشد!

اما هواداران مس کرمان که البته نسبت به هفته‌های قبل شانس صعود تیم خود را بسیار اندک‌تر می‌بینند، محاسبات خود را برای صعود مس به لیگ برتر انجام می‌دهند.

مس که با 55 امتیاز در رده‌ی هفتم جدول قرار دارد، با رده‌ی دوم پنج امتیاز اختلاف دارد و با رده‌ی سوم اختلاف سه امتیازی دارد امیدوار است که با پیروزی در هر دو بازی خود، نتایج سایر بازی‌ها نیز به گونه‌ای رقم بخورد که این تیم به جمع سه تیم بالای جدول برسد.

مشکل بزرگ مس این است که با از دست دادن امتیازات به خصوص در بازی با نفت آبادان سرنوشت را از دست خود خارج کرده است و به اما و اگرهای بازی‌های دیگر چشم دوخته است.

با تصور اینکه مس در هر دو بازی خود برابر پیکان و پاس سه امتیاز را بگیرد و 61 امتیازی شود، باید دید بهترین حالت در بازی‌های دیگر برای مس چگونه خواهد بود.

ماشین‌سازی تیم فعلی دوم جدول در دو بازی آینده‌ی خود به مصاف مس رفسنجان در تبریز و گل‌گهر در سیرجان می‌رود. بهترین حالت برای مس شکست تبریزی‌ها در هر دو بازی خود است تا شانس قرار گرفتن مس در جای این تیم وجود داشته باشد. ماشین‌سازی اگر به یک تساوی هم در بازی‌های خود برسد عملا دست مس را برای گرفتن جایگاه خود در جدول می‌بندد.

تیم نفت آبادان که این هفته به رده‌ی سوم رسیده است در بازی بعد خود در رشت میهمان داماش است که با توجه به شانس بقای این تیم، احتمال اینکه نفت را در رشت شکست دهد زیاد است که این نتیجه کاملا به سود مس است. با شکست نفت در رشت و پیروزی مس در کرمان برابر پیکان دو تیم هم امتیاز می‌شوند و کار نفت برای صعود به بازی آخر خود در آبادان برابر سپاسی می‌کشد که جدال دو تیم بالای جدولی است و معادلات را در هفته‌ی آخر پیچیده خواهد کرد.

سپاسی تیم چهارم جدول که دو امتیاز بیشتر از مس دارد در بازی بعد خود در اراک میزبان آلمینیوم اراک است. تساوی و یا شکست احتمالی این تیم شیرازی فرصت را به مس می‌دهد که کار رقابت با این تیم را به هفته‌ی آخر بکشاند. در هفته‌ی آخر نیز شاید بهترین نتیجه برای مس تساوی نفت و سپاسی در آبادان باشد که منجر به این می‌شود هر دو تیم به نفع مس کرمان امتیاز دهند.

تیم خونه به خونه نیز بازی هفته‌ی بعد خود را برابر شهرداری اردبیل برگزار می‌کند که با توجه به خطر سقوط تیم اردبیلی، قطعا این تیم برابر خونه به خونه امتیاز می‌خواهد و بازی هفته‌ی بعد تیم بابلی نیز برابر داماش در معرض سقوط است که شاید فقط سه امتیاز این بازی منجر به بقای گیلانی‌ها باشد از همین رو احتمال از دست دادن امتیاز توسط خونه به خونه در هر دو بازی وجود دارد.

و در نهایت مس رفسنجان که هم امتیاز با مس شانس صعود به جدول را دارد برابر ماشین‌سازی در تبریز و گیتی‌پسند در رفسنجان به میدان می‌رود. قطعا کرمانی‌ها از پیروزی رفسنجانی‌ها در تبریز به شدت استقبال خواهند کرد. البته تساوی و یا شکست مس برابر گیتی‌پسند در رفسنجان می‌تواند نتیجه‌ی دیگر مطلوب برای مس کرمان باشد.

بهرشکل کار صعود مس در این دو بازی بسیار سخت است و اما و اگرهای زیاد در بازی‌های مختلف سبب می‌شود که شانس مس برای قرار گرفتن در جمع دو تیم صعود کننده بسیار زیاد نباشد.

البته همه‌ی این احتمالات در صورتی است که مس از هر دو بازی پیش‌روی خود برابر پیکان و پاس هر شش امتیاز را بگیرد و کسب یک تساوی هم از این دو بازی رسما تیم مس را از رسیدن به لیگ برتر حذف می‌کند.


چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 13:14
ما که براتون دعا می کنیم بقیش سعی و تلاش خودتون و خواست خداست بجنگید تا بمانید حتی اگه در لیگ برتر نمانید ولی در صفحه ی بازی چمن روزگار خواهید ماند پس با فکر و تدبر و قاطعیت بازی سازی کنید و بجنگید تا بمانید
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 13:46
سلام دیگر حتی راههای احتمالات بسته شده و اونایی که به نوعی در فکر منافع شخصی بودند خوشحالند چون هنوز فصل بعد هم فرصت دارند اما امیدواریم دستهای ناپاک از فوتبال کرمان پاک بشه و فوتبال این استان در حدواندازه خود ظاهر بشه و فصل اینده با همتی کاملا متفاوت از سالهای گذشته نمایندگان استان موفق بشن و قدر این همه هزینه های گزاف رو بدونن >مخارج تیم مس از تیمهای لیگ برتر بیشتر است اما؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پرسام امینی
0
3
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 16:38
تمام احتمالاتی که بهش اشاره کردین.مخصوصا شکست ماشین سازی مقابل مس رفسنجان و کسب شش امتیاز برای نماینده رفسنجان و باقی احتمالات،این تیم رفسنجانی هست که به لیگ برتر صعود می کنه با تفاضل گل بهتر. متاسفانه کار مس کرمان به بزرگترین معجزه فوتبالی تاریخ دسته اول بستگی داره که البته چیزی در فوتبال غیر ممکن نیست.
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 18:40
خیلی هم خوب!!!
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 21:50
خیلی سخته که صعود کنه.مشکل اینجاست که هیچ بازی از مس رو نمیشه پیش بینی کرد
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 22:59
به جای این همه خوش بینی کاشکی از اول فصل سایت شما تیم رانقد می کرد ونقاط ضعف تیم را به کمیته فنی ومربیان گوشزد می کرد وشما هم به نوبه خود درعدم صعود تیم مقصر هستیدهمیشه از روحیه عالی وتمرینات ...مطلب می نوشتی د اقایان سرنوشت تیمی با این همه سرمایه وامکانات نباید به اما واگر می رسید این سال دوم است مس پشت لیگ برتر می ماند به پایان امد این دفتر حکایت همچنان باقی است ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ با تشکر از نظر شما باید گفت در هیچ کجای دنیا سایت باشگاه ها به انتقاد و یا نقد عملکرد تیم خود نمی پردازند و این کار از سوی سایر رسانه ها انجام می گیرد و هدف از سایت ها و مراجع رسمی باشگاه ها اطلاع رسانی از اخبار تیم ها به طور صحیح می باشد.
پنج‌شنبه 16 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 13:06
چرا باید کار بزاریم به اما و اگر بکشه!!
پنج‌شنبه 16 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 17:21
یعنی میشه بیایم لیگ برتر امیدوارم بشه بازی با پیکان 15 هزار نفر بیان تا بزرگی مس اثبات کنن هوادارامون خواهش میکنم دل سرد نباشین به قول کاپیتان تا آخرین روزنه صعود که امید هست همه باید تلاش کنیم
پنج‌شنبه 16 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 19:11
تا چند سال قبل این موقع فصل انتظار داشتیم احتمال آسیایی شدن رو بررسی کنیم . اما حالا دو و سه فصل احتمال بقا تو لیگ و یا ....
جمعه 17 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 14:23
اقا مس کرمان دیگه هیچوقت نمیاد لیگ برتر مگر هرکسی رو تو تیم راه ندن منظور هربازیکنی هست اگر لیگ برتر میخوان یا اکبر اقا رو نگه دارن و حرفشو گوش کنن بازیکنا خوب رو نگه دارن بقیه رو بفرستن برن یا اینکه نادر دست نشان رو بیارن وسلام این راه حله.
جمعه 17 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 17:25
ادمین چرا متنهایی که من میفرستم نمیچاپی بعد توقع جذب هوادارم دارین
جمعه 17 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 19:39
ببینید چقدر راحت با احساسات طرفدارا بازی می کنید شما اصلا میدونید دلخوشی یعنی؟؟ میدونید یه فصل تو گرما و سرما دلخوش بودن یعنی چی؟؟ میدونید آرزویه از دست رفته یعنی چی؟؟
شنبه 18 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 07:19
درصورت بردمس درمقابل پیکان بی انگیزه وعدم کسب 3 امتیاز توسط فجرونفت و باتوجه به اینکه بازی آخرنفت مقابل فجر است مساوی شود،مس،پاس راشکست دهد،عملا مس باید جشن صعودبگیرد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا