شماره‌ی خبر : ‌731 | تعداد بازدید : 1918
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:22

سرپرست مس: امیدوارم ناسزاهای ورزشگاه برای سرپرست خونه به خونه عادی نباشد!

البته ما آقای ماجدی را در روز بازی در ورزشگاه دیدیم اما شاید ایشان در روز بازی در جایی غیر از ورزشگاه بوده است که اهانت‌ها و ناسزاهایی که به اکبر میثاقیان و تیم مس وارد شد را نشنیده است!

سرپرست مس: امیدوارم ناسزاهای ورزشگاه برای سرپرست خونه به خونه عادی نباشد!

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با صحبت‌های سرپرست تیم خونه به خونه واکنش نشان داد.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه با رد هرگونه توهین و ناسزا در ورزشگاه بابل در روز بازی با مس کرمان، جو این ورزشگاه را عادی توصیف کرده بود!!

حجت جهرمی سرپرست تیم مس کرمان در واکنش به این صحبت گفت: البته ما آقای ماجدی را در روز بازی در ورزشگاه دیدیم اما با توجه به صحبت‌های اخیرشان این شک را ایجاد می‌کنند که خودشان در ورزشگاه بوده باشند که به همین راحتی اهانت‌ها و ناسزاهایی که به اکبر میثاقیان و تیم مس وارد شد را رد می‌کنند!

وی افزود: درست از زمانی که تیم ما وارد ورزشگاه شد الفاظ رکیک و فحاشی به سوی تیم ما آغاز شد و البته امیدوارم این حرف‌های زشت و ناسزاهای خانوادگی، برای آقای ماجدی به واقع امری عادی نباشد که وی وضعیت را معمولی ارزیابی کرده بود!

سرپرست مس ادامه داد: الفاظ به کار برده شده از روی بخشی از سکوهای ورزشگاه بابل به سمت سرمربی تیم مس آنقدر زشت بود که با آغاز پخش مستقیم بازی بلندگوی ورزشگاه با صراحت از تماشاگران خواست که از تکرار آن اجتناب کنند و مشخص نیست آقای ماجدی چطور این شعارها را نشینده است و یا در واقع نخواسته است که بشنود.

جهرمی با اشاره به اینکه کتمان این فضا حتی از ساختن آن نیز بدتر است گفت: متاسفانه این فضا و هتاکی‌ها اتفاقی بود که رخ داد و ما بارها نسبت به آن هشدار دادیم اما اینکه آن‌ها را از اساس کتمان کنیم کاری است که حتی از آن هتاکی‌ها نیز بدتر است و آقای ماجدی که در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندید می‌باشد، اصلا جالب نیست که چشم برروی حقایق ببندد و موضوعی به این واضحی را کتمان کند و فضای ورزشگاه را عادی اعلام کند!

وی با بیان اینکه قطعا در این باره به فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم کرد گفت: هم تصویر و هم صدای هتاکی‌های زشت به سرمربی تیم ما موجود است و ما آن‌ها را در اختیار مقامات مربوطه قرار می‌دهیم ضمن اینکه ناظر فدراسیون نیز در ورزشگاه حاضر بود و شاهد تمامی اتفاقات و فحش‌های داده شده بود.


گلباف کرمان
5
10
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:34
امیدواریم فقط حرف نباشد.فیلم فحاشی ها باید در اختیار برنامه لیگ یک و سازمان لیگ و کمیته انضباطی قرار گیرد
چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 14:19
دمت گرم اقا جهرمی خوب جوابشونو دادی هر چند این دارو دسته از رو نمیرن
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) مهدی  1395/02/15 ساعت 19:51
بشین.کنار.بچه.توی.کاربزرگترها.دخالت.نکن
پنج‌شنبه 16 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 04:12
شاید ندارد کاملا درسته برای این دار و دسته استفاده از کلمات رکیک و زشت امری کاملا عادی است وگرنه طرف کر که نبوده میگه فضای ورزشگاه عادی بوده صد در صد درست گفته فقط یک کلمه را عمدی جا انداخته و انهم .@ از نظر ما @ بوده انرا هم ما خودمان حدس زده ایم که در ان ورزشگاه چه خبر بوده . اینها هنوز گیج و منگ هستند باور کنید
پنج‌شنبه 16 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 08:34
شایدم واقعا از بس که فحش شنیده، شنیدن فحش و ناسزاهای خانوادگی و غیره برای آقای ماجدی سرپرست تیم خونه به خونه عادی باشه و صم و بکم بوده باشه و الان هم چیزی از حرفهای شما متوجه نشه که میشه صم بکم عمی و اصلا هم ناراحت نباشه و معذرت خواهی هم نکنه که آیه رو کامل می کنه صم بکم عمی فهم لایرجعون پس بهتره با سنگ حرف نزد، حداقل به کسایی که می فهمن شکایت کنین شاید خدا خواست و مسئولین دیوار کذب و غررو و فحاشیشون رو خراب کردن.
شنبه 18 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 12:20
آقا اصلا خودتون قضاوت کنید کار اکبر میثاقیان درست بود؟
سه‌شنبه 11 آبان ماه 1395 ساعت 10:28
اگر تو فوتبال کشورمان 5نفرازسر اقای جهرمی بود حال روز فوتبالمان خیلی از این بهتر بودواقعا ایولادارید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا