شماره‌ی خبر : ‌721 | تعداد بازدید : 2291
یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 09:52

مربی فوتبال مس: از شرافتمان مایه می‌گذاریم

من فکر میکنم اگر بتوانیم هر 9امتیاز این دیدارها را به دست آوریم شرایط برای صعود ما فراهم خواهد شد. اما این به شرطی است که ما شرافت شغلی‌مان را وسط قرار دهیم و حتی تا دقیقه 90 آخرین بازی تلاش کنیم.

مربی فوتبال مس: از شرافتمان مایه می‌گذاریم

مربی تیم فوتبال مس با اشاره به اینکه بازی برابر خونه به خونه آخرین فرصت مس برای صعود به لیگ برتر است، از آمادگی تمام بازیکنان مس برای بازی در این بازی آن‌هم با تمام شرافت خود گفت.

آرتا منهاجی پیش از این بازی حساس گفت: بازی روز دوشنبه نه تنها فقط برای ما بلکه برای تیم خونه به خونه هم تیر خلاص و آخرین شانس لیگ برتری شدن است. و من معتقدم تیمی که در این بازی از نظر روحی و روانی کاملا آماده باشد و تسلط کافی را داشته باشد سه امتیاز بازی را به دست خواهد آورد. و از همین رو قطعا مسایل فنی در این دیدار کمرنگ‌تر خواهد بود. ضمن اینکه تیم مس در این دیدار حساس چندبازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با ترکیب جوانتری پا به این میدان جنگ خواهیم گذاشت.

وی به نقش مهم سرمربی و کاپیتان مس در این بازی اشاره می‌کند و می‌گوید: بازیکنان هنوز در شوک باخت به تیم صنعت نفت آبادان هستند. اما همه‌ی امیدمان به تجربهی اکبرآقا میثاقیان و همچنین کاپیتان‌مان یعنی فرزاد حسینخانی است.

منهاجی در رابطه با شانس صعود مس به لیگ برتر می‌گوید: ببینید، راستش را بخواهید من به اتفاقات خوشبین هستم. ما بارها فرصت پیشی گرفتن از رقبایمان را از دست داده‌ایم که اگر این اتفاق رخ نمیداد قطعا ما تا به امروز صد در صد صعود کرده بودیم. اما باید صادقانه عرض کنم که همه چیز به این سه بازی بستگی دارد. و در وهله‌ی اول ما باید با تمام قوا و با غیرت در بازی با خونه به خونه حاضر شویم و هر سه امتیاز لازم را کسب کنیم. و از کسب انگیزه و روحیه مناسب پس از این برد جهت پیروزی مقابل تیم پاس همدان و پیکان استفاده کنیم. و سپس منتظر اتفاقات در سایر بازی‌ها باشیم. که من فکر میکنم اگر بتوانیم هر 9امتیاز این دیدارها را به دست آوریم شرایط برای صعود ما فراهم خواهد شد. اما این به شرطی است که ما شرافت شغلی‌مان را وسط قرار دهیم و حتی تا دقیقه 90 آخرین بازی تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: میخواهم از مردم کرمان بابت همه‌ی حمایت‌هایشان تشکر کنم. میخواهم به آن‌ها بگویم که آرزوی ما هم صعود تیم به لیگ برتر است. این افتخار قطعا در کارنامه ما هم ثبت خواهد شد و مطئمن باشند که هیچ چیز مانند خوشحال کردن آنها ما را از خودمان راضی نگاه نمی دارد. مردم کرمان بدانند که ما تا همین جای کار هم از روی آن‌ها شرمنده‌ایم اما نباید این را از یاد برد که فوتبال است و هزار اتفاق. بازی‌هایی بوده که در کمال ناباوری ما پیروز میدان شده‌ایم و بازی‌هایی هم بوده که بازهم در کمال ناباوری مغلوب حریفان گشته‌ایم.


یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:48
خود باوری و غیرت باشه موفقیتم هست.
یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:18
یک قرون بده پاش /تو همین خیال باش / قطعه صعود میکنید حتما اصلا شک مکن رودل میکنی برات خوب نیست
یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:24
در زمان بگوویچ فقط برا بازی دفاعی میرفتید
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:10
همین چند روز پیش بود که مربیهای مس دلیل شکست برابر نفت ابادان را محرومیت و مصدوم بودن چند بازیکن مس اعلام کرده اضافه کرده بودند اکثر این بازیکنان به بازی خونه به خونه میرسند حالا دوباره میگن از بازیکنان جوان به دلیل مصدومیت چند بازیکن اصلی تیم در این بازی استفاده میکنن جل الخالق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:56
تو زمین خودتون اثبات کنین نه هر هفته این حرفا رو زدن دردی دوا نمیکنه
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 05:59
باتوکل به خداوندبرویم به تصاحب اولین پیروزی ازسه پیروزی ممکن
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 06:22
انشاالله امروز باکسب3امتیاز ،تاهفته آخرامیدمان زنده بماند
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:56
مطمینیم که امروز همه با تمام توان و قدرت به میدون میرن برد مال ماست
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز