شماره‌ی خبر : ‌715 | تعداد بازدید : 1722
شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:31

کارشناسی عجیب صحنه پنالتی مس در بازی با نفت!

در حالی که خطای بازیکن تیم نفت در بازی این تیم برابر مس کرمان کاملا واضح و آشکار بود، علی خسوری کارشناس داوری بازی لیگ یک به طرز عجیب و غریبی این صحنه را تفسیر کرد!!

کارشناسی عجیب صحنه پنالتی مس در بازی با نفت!

در حالی که خطای بازیکن تیم نفت در بازی این تیم برابر مس کرمان کاملا واضح و آشکار بود، علی خسروی کارشناس داوری بازی لیگ یک به طرز عجیب و غریبی این صحنه را تفسیر کرد!!

این صحنه در زمانی اتفاق افتاد که بازی دو تیم با نتیجه‌ی یک بر صفر دنبال می‌شد و اعلام این پنالتی می‌توانست تاثیر به سزایی در سرنوشت بازی داشته باشد اما داور بازی در حالی که نزدیک به صحنه نیز بود از اعلام آن به راحتی اجتناب کرد.

اما عجیب‌تر از قضاوت داور در این صحنه کارشناسی علی خسروی بود که به عنوان کارشناس داور برنامه لیگ یک صحبت می‌کرد.

او در این صحنه که فیلم آن نیز در همین خبر موجود است، اعلام می‌کند که بازیکن مس پای خود را به مدافع تیم نفت گیر می‌دهد آن هم در حالی که بازیکن تیم نفت از پشت پای بازیکن مس را در محوطه‌ی جریمه می‌زند و با دست نیز مهاجم مس را هل می‌دهد.

اینکه چطور مهاجم تیم مس پای خود را به بازیکنی که از پشت آن‌هم با سرعت زیاد به وی نزدیک می‌شود گیر می‌دهد سوالی است که احتمالا فقط در فیزیکی که آقای خسروی شرح می‌دهد پاسخ دارد!!

همچنین آقای خسروی خیلی راحت اعلام می‌کند که دست بازیکن نفت هم خیلی در این صحنه مهم نیست تا مشخص شود میزان کارشناسی فنی جناب خسروی تا چه حد می‌تواند علمی و مستدل باشد!

با توجه به اینکه داوری‌های فوتبال ایران چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک در سطح بسیار ضعیفی قرار دارد به نحوی که تمامی مردم و تیم‌ها نیز از این مسئله شکایت دارند، کارشناسان امر داوری نیز درصدد هستند با نادید گرفتن صحنه‌هایی به این روشنی و وضوح، درصدد توجیه داوران و سرپوش گذاشتن برروی اشتباه همکاران خود باشند که این البته اصلا کمکی به اوضاع داوری فوتبال کشور نمی‌کند و اتفاقا آن‌ را در مسیری پرخطرتر قرار می‌دهد.

بدون هیچ کارشناسی خصوصا از دسته کارشناسی که جناب خسروی فرمودند، صحنه‌ی رخ داده در محوطه‌ی نفت یک پنالتی مسلم برای مس بود که داور با عدم اعلام آن یک تصمیم سرنوشت‌ساز برای مس آن‌هم به صورت اشتباه اتخاذ کرد و همانند همیشه بازهم باشگاه مس فیلم این صحنه را برای کمیته‌ی داوران ارسال خواهد کرد که البته بازهم پاسخی دریافت نخواهد کرد!

این چندمین بار در این فصل است که برای مس داوران تصمیم اشتباه اتخاذ می‌کنند و همین داور در بازی با خیبر خرم‌آباد خیلی راحت از اخراج بازیکن خیبر در بازی با مس آن‌هم در دقیقه 20 اجتناب کرد تا فقط همین آقای حاج ملک در دو بازی مس را با تصمیمات خود متضرر کرده باشد!

فیلم این صحنه را در اینجا مشاهده کنید.


شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:18
سوالی که پیش میاد اینه که با توجه به حرف و حدیثهای مبنی بر سابقه محرومیت یک ساله آقای خسروی از داوری ایا ایشون شایسته کارشناسی در برنامه زنده فوتبال هست یا خیر؟ من به باشگاه هم انتقاد اساسی دارم باشگاه مس باید باید باید باید یه مشاور داوری کاربلد و موثر داشته باشه
یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:16
استاد از کجا بازی رو دیدی..!!!!!!مس اصلا مساوی نکرد بعداز 2خورده ..1گل زد دقت کنید لطفا
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:36
با توجه به اینکه در هفته های اخیر داوران چه در لیگ برتر چه در لیگ یک واقعا خیلی خیلی بد داوری کرده اند این اقایان مثلا کارشناس سعی میکنند چهره داوری را کمی بزک کنند ولی مردم ان چیزی را که خودشان میبینند و تشخیص میدهند را باور میکنند نه حرفهای بی پایه و اساس این اقایان حقوق بگیر کمیته داوران را
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا