شماره‌ی خبر : ‌714 | تعداد بازدید : 1190
شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:17

آغاز سفر مسی‌ها به بابل برای بازی با خونه به خونه

بازیکنان مس کاملا اگاه هستند که دیدار برابر خونه به خونه آخرین فرصت آن‌ها برای صعود به لیگ برتر می‌باشد و تنها پیروزی در این بازی است که می‌تواند آن‌ها در دو هفته‌ی پایانی بازی‌ها به جمع مدعیان بازگرداند.

آغاز سفر مسی‌ها به بابل برای بازی با خونه به خونه

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان عصر روز گذشته آخرین تمرین خود در کرمان را برگزار کردند و صبح امروز برای انجام بازی برابر تیم خونه به خونه راهی بابل خواهند شد.

اعضای تیم فوتبال مس صبح امروز به تهران پرواز خواهند کرد و پس از رسیدن به مقصد به کرج می‌روند و امشب را در این شهر سپری خواهند کرد.

بازیکنان مس یک جلسه تمرین در کرج را برگزار خواهند کرد تا آمادگی کامل برای انجام بازی این هفته‌ی خود را داشته باشند.

مسی‌های شهر کرمان عصر روز یکشنبه کرج را به مقصد بابل ترک خواهند کرد تا روز دوشنبه بازی خود را برابر تیم خونه به خونه برگزار کنند.

در این سفر بازیکنانی مثل عبدالله حسینی، عباس کاظمیان و میلاد پورصف‌شکن و علی مرزبان به دلیل مصدومیت و محرومیت همراهی نخواهند کرد.

کورش ملکی دروازه‌بان مصدوم تیم مس اما در این بازی همراه تیم خواهد بود و در این سفر در کنار سایر بازیکنان حضور خواهد داشت.

با وجود باخت بازی قبل بازیکنان مس کاملا اگاه هستند که دیدار برابر خونه به خونه آخرین فرصت آن‌ها برای صعود به لیگ برتر می‌باشد و تنها پیروزی در این بازی است که می‌تواند آن‌ها در دو هفته‌ی پایانی بازی‌ها به جمع مدعیان بازگرداند از همین رو بازیکنان مس در صدد هستند ضمن جبران نتیجه‌ی هفته‌ی قبل، در این بازی به گونه‌ای بازی کنند که همچنان امیدهای صعود مس برای دو هفته‌ی پایانی زنده بماند.


شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 11:20
رنجرای صنعت مس شیران شهر کرمان پیش به سوی بابل به امید فتح مازندران
شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 23:59
مس ازنبودکوروش ملکی دربازیهای اخیرگل های بدی خورده است
دوشنبه 13 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 00:43
انشاالله با برد مس همراه خواهدبود این کسانی که نظرات منفی خودشان را در سایت مس کرمان منتشر شده میبینند بدانند شما بابلی ها هر دو تیمتان امسال با خواست خداوند بزرگ در لیگ یک ماندنی هستند پس خودتان را زحمت ندهید سایتهای شما اجازه حضور و اعلام نقطه نظرات هیچکس را بغیر از کسانی که نظر مثبت میدهند را نداده و نمیدهد و کاملا دیکتاتور گونه رفتار میکند .
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز