شماره‌ی خبر : ‌705 | تعداد بازدید : 2613
سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 08:42

منهاجی: داور پنالتی مس را می‌گرفت سرنوشت بازی عوض می‌شد

اگر داور پنالتی ما را در این دقیقه که بازی هنوز یک بر صفر بود می‌گرفت روند بازی عوض می‌شد و شاید سرنوشت کل بازی عوض شده بود.

منهاجی: داور پنالتی مس را می‌گرفت سرنوشت بازی عوض می‌شد

مربی تیم فوتبال مس پس از بازی این تیم برابر نفت آبادان شکست تیمش را بی‌ارتباط با اشتباهات داوری ندانست.

آرتا منهاجی در رابطه با این بازی گفت: هرچند بازیکنان ما در این دیدار خواسته‌های ما را در زمین پیاده نکردند و از موقعیت‌های گل‌مان نه تنها استفاده نکردیم بلکه با اشتباهات بچه‌گانه گل های بدی نیز دریافت کردیم ولی نباید از عوامل دیگری که منجر به باخت ما شد بی‌توجه باشیم.

منهاجی افزود: داور بازی در دقیقه‌ی 60 خیلی راحت از اعلام پنالتی به سود تیم ما اجتناب کرد آن‌هم در صورتی که مدافع حریف به وضوح پای بازیکن ما را در محوطه زد. من تعجب می‌کنم از کمیته‌ی داوران چطور داوری که سه هفته‌ی پیش در خرم‌اباد با اشتباهات واضح زمینه‌ی باخت ما را فراهم کرد، مجددا در این بازی حساس داور بازی ما قرار می‌دهند تا بازهم علیه تیم ما اشتباه کند.

وی ادامه داد: این هفته‌ها دیگر محل اشتباهات داوری به خصوص تا این حد بزرگ نیست اگر داور پنالتی ما را در این دقیقه که بازی هنوز یک بر صفر بود می‌گرفت روند بازی عوض می‌شد و شاید سرنوشت کل بازی عوض شده بود. شاید الان عده‌ای هم بگویند که داور پنالتی علیه ما را نیز نگرفته است ولی اگر آن پنالتی ما اعلام شده بود بعد از آن ممکن بود هزار اتفاق دیگر بی‌افتد و عدم پنالتی به سود نفت نباید نگرفتن پنالتی ما را توجیه کند.

منهاجی ادامه داد: داوران باید تیم‌ها را درک کنند که با چه شرایط سختی بازی ها را انجام می‌دهند و با اشتباهات راحت و بزرگ زحمات کل فصل را به همین راحتی بر باد می‌دهند.

مربی مس در رابطه با اینکه آیا مس دیگر برای صعود تلاش خواهد کرد و یا خیر گفت: تا زمانی که در جدول شانس برای صعود داشته باشیم به تلاش ادامه می‌دهیم. سرنوشت را از دستان خودمان خارج کردیم ولی هنوز شانس صعود داریم. به تلاش خود ادامه می‌دهیم و امیدواریم بدشانسی‌هایی که منجر به گل نشدن توپ‌هایمان می‌شود و اشتباهات فردی و داوری که منجر به از دست رفتن امتیازهایمان شده است در این سه بازی به حداقل برسد.


محسن از کرمان
0
5
سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 10:56
با عرض سلام خواهشا باخت های تیم مس را گردن داور ونگرفتن پنالتی توجیح نکنید .همه ما طرفداران تیم مس خیلی دردودل داریم 1-چرا دروازه بانی که در 5 بازی با اشتباهات فاحش خود باعث باخت تیم می گردد مجدد در بازی بعد درون دروازه قرار می گیرد2-عبدالله حسینی در خط دفاعی تیم عملکرد مثبتی در بازیهای قبل داشته ودارد چرا بدون اینکه محروم یا مصدوم باشد یکمرتبه نیمکت نشین می شود 3-چرا بازیکنان جوان کرمانی که عضو این تیم هستند در طول فصل 10دقیقه فرصت بازی درتیم را پیدا نمی کنند
سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 12:07
خودتون گول نزنید مس اصلا تاکتیک نداشت جون بازی کردن نداشت دیگه دوره فوتبال با دوتا اوت دستی بردن تموم شده کاش مسئولین ما بلد باشن سرمربی کار بلد پیدا کنن
سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 12:15
داوری مشکلی نداشت بازیکنای مس بی غیرت بازی کردند
سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 18:44
وقتی قراره چیزی رو توجیه کرد دیگه باید تقصیرو گردن زمین و زمان انداخت!! مس اصلا بازی نکرد هیچ برنامه خاصی نداشت،همش سردرگم تشکر از اقای ارشاد خان یوسفی بابت سوتی های زیباشون در گل خوردن به نظرم مشکل از پهباد فیلم برداری بود یا شاید هوایه ابری باعث شکست شد!!!
چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 06:42
ای بابا!بسسه دیگه خسته شدیم
چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 08:39
نسخه مس برای لیگ یـــــــــــــــــــــک فصل بعد 1-احتمالا به علت نتایج بد مس و عدم صعود به لیگ برتر مدیرعامل برکنار میشه!!! 2- به احتمال قوی مدیر عامل جدید میثاقیان وبرکنار میکنه!!! 3- با جدا شدن میثاقیان 80 درصد تیم جدا میشن!!! 4-مربی جدید با بازیکنان جدید یک فصل به علت عدم هماهنگی نتیجه نمیگیرن!!! 5-نیم فصل دوم مربی عوض میشه ولی مربی جدید میگه من تیم و نبستم نمیتونم نتیجه بگیرم!!! 6-و اخر فصل باز هم مس صعود نمیکنه و همه تقصیر و گردن هم میندازن!!!! و این است قصه مس بزرگ کرمان
چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 13:23
اگر اکبر از اول فصل بود حتما صعود میکردیم
شنبه 11 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 05:26
مس بزرگ
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز