شماره‌ی خبر : ‌643 | تعداد بازدید : 1930
سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1395 ساعت 13:17

مربی مس کرمان: تمرکز تیم ما را پیش از بازی بهم زدند

در حالی که همه‌ی ما منتظر بودیم تا اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم مس برروی نیمکت بنشیدند، چند ساعت مانده به شروع بازی ناگهان مجوز او را لغو می‌کنند و همین سبب شد که ذهن کل تیم ما در این بازی سنگین خارج از خانه به مسائل دیگری متوجه شود.

مربی مس کرمان: تمرکز تیم ما را پیش از بازی بهم زدند

مربی تیم فوتبال مس کرمان تنها یک اشتباه را از سوی تیم خود، عاملی برای شکست در بازی با خیبر خرم‌آباد عنوان کرد.

آرتا منهاجی بعد از بازی تیم‌های مس کرمان و خیبر خرم‌آباد گفت: ما در این بازی به هدف سه امتیاز آمده بودیم و بازیکنان ما در این بازی بیرون از خانه کاملا تهاجمی و برای برد به میدان آمدند.

وی افزود: بهرشکل چند ساعت مانده به شروع بازی شرایطی برای تیم ما فراهم کردند که ذهن ما را بیشتر درگیر مسائل حاشیه‌ای کرد. در حالی که همه‌ی ما منتظر بودیم تا اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم مس برروی نیمکت بنشیدند، چند ساعت مانده به شروع بازی ناگهان مجوز او را لغو می‌کنند و همین سبب شد که ذهن کل تیم ما در این بازی سنگین خارج از خانه به مسائل دیگری متوجه شود.

منهاجی افزود: با این حال ما در نیمه‌ی اول بازی خوبی ارایه کردیم و حتی می‌توانستیم برروی دو موقعیت به گل‌ هم برسیم. اگر داور شهامت اخراج بازیکن خیبر را داشت شاید سرنوشت بازی عوض می‌شد.

مربی تیم مس ادامه داد:  در نیمه‌ی دوم تیم ما برروی یک اشتباه ساده به حریف پنالتی و اخراج داد که همین سرنوشت بازی را عوض کرد و متاسفانه در حالی که ما در نیمه‌ی دوم به قصد حمله و فشار وارد زمین شده بودیم، اما برروی همین صحنه تیم ما شیرازه‌ی خود را از دست داد.

وی در پایان گفت: ما هنوز یکی از بخت‌های اصلی صعود به لیگ برتر هستیم و به این اتفاق ایمان کامل داریم و معتقدیم که با وجود این باخت، در راه صعود ما خللی ایجاد نخواهد شد و همه‌ی تیم در هفته‌ی بعد این شکست را جبران خواهیم کرد.

 


سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1395 ساعت 16:33
حیف شدراحت میتونستیم خیبرشکست بدیم.ایشالابازی بعدجبران کنیم.
سه‌شنبه 17 فروردین ماه 1395 ساعت 23:57
کجاست اون مس کرمانی که حتی تو آسیا ازش میترسیدند؟کجاست اون مس کرمانی بازیکنان بزرگی از جمله ادینیو و رحمتی و شجاع خلیل زاده و فخر الدینی و قاسم دهنوی رو تحویل فوتبال داد
چهارشنبه 18 فروردین ماه 1395 ساعت 05:24
خداوند انشاالله عامل اصلی این شکست را که به دلیل عدم حضور سرمربی تیم مس کرمان بر روی نیمکت حاصل شده را به زمین گرم بزنه پارسال مجبور بودیم برای دروغگر نفرین کنیم امسال با یک باند چند نفره بنام حسن زاده روبرو هستیم حالا مانده ایم چطوری نفرین هایمان را به طرفشان بفرستیم که بین شان دعوا نشود . لعنت بر همه کسانی که کارهای غیر قانونی انجام داده اند به ضرر تیم مس کرمان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا