شماره‌ی خبر : ‌64199 | تعداد بازدید : 446
سه‌شنبه 5 شهریور ماه 1398 ساعت 08:53

برنامه تیراندازان بانو مس در لیگ برتر این فصل

تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان در رقابت های کامپوند این فصل لیگ برتر، برنامه رقابت های خود را دریافت کرد.

برنامه تیراندازان بانو مس در لیگ برتر این فصل

تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان در رقابت های کامپوند این فصل لیگ برتر، برنامه رقابت های خود را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در رقابت های این فصل تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان در بخش کامپوند با تیم های هیات آذربایجان شرقی، هیات کرمانشاه، هیات مرکزی، کمانداران پایتخت، پاس طلایی، هیات زنجان، شهرداری رشت و هیات همدان رقابت خواهد کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم تیراندازی باکمان بانوان مس در هفته اول این رقابت ها که روز 14 شهریور ماه آغاز می شود پس از استراحت در بازی اول، در بازی دوم با تیم هیات کرمانشاه مصاف می دهد.

در بازی سوم این مسابقات کمانداران مس در روز چهارم مهر ماه با کمانداران پایتخت مسابقه می دهند و در هفته چهام این پیکارها در همین روز مس با تیم هیات زنجان مصاف می دهد.

در روز 25 مهر ماه و در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر، دختران کماندار مس با هیات همدان رقابت می کنند و در همین روز و در هفته ششم شهرداری رشت رقیب تیم مس کرمان خواهد بود.

در هفته هفتم که روز نهم آبان ماه انجام خواهد شد دختران تیرانداز مس با پاس طلایی مسابقه می دهند و در بازی هشتم فصل در همین روز هیات مرکزی رقیب دختران مس می باشد.

و در نهایت در آخرین بازی فصل تیم تیراندازی با کمان دختران مس در بخش کامپوند با هیات آذربایجان شرقی رقابت می کنند.

تمامی این مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و تیم دختران مس کرمان که در رقابت های فصل قبل لیگ برتر عنوان نایب قهرمانی رقابت ها را کسب کرده بود، در این فصل نیز به دنبال درخشش و کسب رتبه های عالی برای خود می باشد.

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو