شماره‌ی خبر : ‌64192 | تعداد بازدید : 805
دوشنبه 4 شهریور ماه 1398 ساعت 10:48

مسی ها صبح امروز راهی سیرجان شدند/دربی اولی ها

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان صبح امروز برای برگزاری بازی این هفته خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر آرمان گهر راهی سیرجان شدند.

مسی ها صبح امروز راهی سیرجان شدند/دربی اولی ها

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان صبح امروز برای برگزاری بازی این هفته خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر آرمان گهر راهی سیرجان شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، بازیکنان مس عصر دیروز آخرین جلسه تمرینی خود را زمین شماره چهار مجموعه شهدای مس برگزار کردند و ساعت 10 صبح امروز راهی سیرجان شدند.

 مسی ها عصر امروز یک جلسه تمرین در این شهر برگزار خواهد کرد تا از هر نظر آماده رقابت این هفته خود گردد.

تیم فوتبال مس در چند سال اخیر بازی های زیادی را در شهر سیرجان برابر تیم گل گهر برگزار کرده بود اما در فصل جدید لیگ یک با جایگزینی تیم آرمان گهر به جای گل گهر، به مصاف این تیم سیرجانی خواهد رفت.

تیم فوتبال آرمان گهر فصل قبل شایستگی خود را در رقابت های لیگ دو ثابت کرد و با هدایت قاسم شهبا جواز صعود به لیگ یک را کسب کرد.

این تیم که در ورزشگاه مجهز امام علی شهر سیرجان و از ساعت 18 و 30 دقیقه میزبان مس کرمان است، کاملا علاقه مند است که مسیر تیم گل گهر را در لیگ یک طی کند و از همین رو با تمام توان در بازی های خود به میدان می رود.

آرمان گهر که بازی خانگی اول خود را در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار کرده بود، از دو بازی قبلی خود برابر گل ریحان و ملوان یک شکست و یک تساوی ثبت کرده است.

سامان جعفری کیا، امین اسدی و امین محمودآبادی در دو بازی قبلی برای این تیم گلزنی کرده اند و علی عباس زاده نیز دو پاس گل را در بازی های قبل برای این تیم داده است.

از دیگر بازیکنان شاخص این تیم سیرجانی می توان به میلاد صادقیان، جعفر بزرگر، عباس پورخسروانی، مختار جمعه زاده، محسن ایرانژاد، وحید نورمحمدی و... اشاره کرد.

این اولین مصاف رسمی تیم های مس کرمان و آرمان گهر سیرجان در لیگ یک فوتبال کشور محسوب می شود تا چهره یک دربی جدید فوتبالی در استان در این بازی رونمایی شود...دربی اولی که کرمانی ها امیدوار به کسب یک نتیجه خوب در آن از بازی های سخت خود در شهر سیرجان هستند.

دو تیم پیش از شروع بازی های این فصل یک بازی تدارکاتی در تهران برابر هم برگزار کرده بودند که تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه 3بر1 برابر تیم آرمان گهر به برتری رسیده بود.

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو