شماره‌ی خبر : ‌64183 | تعداد بازدید : 626
پنج‌شنبه 31 مرداد ماه 1398 ساعت 23:22

سرمربی تیم فوتبال مس: قطعا روند نمایش تیم بهتر خواهد شد

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر رایکا بابل از بهبود روند نمایش تیم خود در بازی های هفته آینده گفت.

سرمربی تیم فوتبال مس: قطعا روند نمایش تیم بهتر خواهد شد

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از  پیروزی تیمش برابر رایکا بابل از بهبود روند نمایش تیم خود در بازی های هفته آینده گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از ایرنا؛ مجتبی حسینی گفت: تیم مس تغییرات اساسی در تمامی خط دفاع و میانی خود داشته که این امر کار را در ابتدای بازی  ها دشوار می کند و برای هماهنگی بیشتر، با فعالیت زیاد و جدیت این تیم را ارتقا خواهیم داد.

وی اظهار داشت: باشگاه مس کرمان با بسیاری از بازیکنان ستاره مذاکره کرده اما این بازیکنان نپذیرفتند که به ترکیب این تیم بپیوندند و به تیم های  لیگ برتری رفتند لذا باید روی نیروهای خودمان سرمایه گذاری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت:بسیاری از تیم های حاضر در لیگ دسته یک فوتبال کشور در همین سطح هستند و نمی توانیم هیچ تیمی را ضعیف و یا فوق العاده قوی بدانیم.

وی اضافه کرد: بازی با رایکا بابل به عنوان نخستین بازی خانگی مس کرمان، بسیار دشوار بود که تیم حریف در این مسابقه با خط دفاعی فشرده، چشم به ضد حملات دوخته بود.

حسینی افزود: بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان انرژی بسیاری برای شکستن دفاع حریف صرف کردند و بازیکنان با تمام نیرو سعی بر غلبه به سیستم دفاعی حریف داشتند.

وی با بیان اینکه با اضافه کردن بازیکنان قدبلند در ادامه این مسابقه بر حریف فشار وارد کردیم بیان کرد: با یک پنالتی در نهایت به گل رسیدیم و امیدواریم این پیروزی ها ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم حریف با وقت کشی، بازی را از جریان می انداخت لذا ضرورت داشت که داور قاطعانه با این بازیکنان برخورد کند.

وی ادامه داد: تاکید می کنم در لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم ضعیف و قوی ندارد و تیم ها برای دفاع خوب می آیند و بازیکنان می خواهند خود را در زمین مسابقه نشان دهند و این موضوع باعث شد که با تمام وجود کار کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه بازیکنان حریف در دقایق پایانی انرژی نداشتند افزود: بازی های آغاز فصل همواره دشوار است و برای جمع آوری امتیازات باید نقاط ضعف حریفان را شناسایی کنیم تا به هدف خود برسیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو