شماره‌ی خبر : ‌64169 | تعداد بازدید : 709
شنبه 26 مرداد ماه 1398 ساعت 22:25

قشقایی3-1مس کرمان/آب سرد بر تن مس

تیم فوتبال مس کرمان در هفته اول رقابت های لیگ دسته یک کشور با نتیجه 3بر1 در شیراز برابر قشقایی تن به شکست داد تا آب سردی بر تن این تیم جهت هوشیاری بیشتر ریخته شود.

قشقایی3-1مس کرمان/آب سرد بر تن مس

تیم  فوتبال مس کرمان در هفته اول رقابت های لیگ دسته یک کشور با نتیجه 3بر1 در شیراز برابر قشقایی تن به شکست داد تا آب سردی بر تن این تیم جهت هوشیاری بیشتر ریخته شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی مجتبی حسینی تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم  تهی دست، مجید بهروزی، میلاد پورمحسن، جلال عبدی، مهران امیری، امین جهان کهن، پوریا غلامی، حسین شنانی، محمدرضا نقدی پور و یاسر فیضی  به زمین فرستاد.

بازی با نمایش بسیار خوب تیم جوان و باانگیزه مس کرمان آغاز شد و این تیم به نوعی بازی را طوفانی آغاز کرد و بعد از اینکه در دقیقه3 بازی برروی ضربه آزاد فیضی تیر دروازه قشقایی را به لرزه درآورد، در دقیقه 7 بازی گل اول مسابقه را خیلی  زیبا به ثمر رساند.

همکاری خوب نقدی پور و شنانی در برابر دروازه قشقایی موقعیت عالی را برای فیضی ساخته و پرداخته کرد که مهاجم مس گل اول بازی را به ثمر رساند.

بعد از این گل زودهنگام بازیکنان مس برای حفظ گل تا حدودی عقب نشستند و همین سبب شد که میزبان راه های حمله به دروازه مس را پیدا کند.

بازیکنان جوان مس البته برای حفظ این گل با ارزش خود خیلی تمرکز لازم را نداشتند و در دقیقه 13 خیلی زود گل تساوی را برروی یک ارسال بلند و شوت دقیق غلامی دریافت کردند.

بعد از این گل هرچند بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود اما تیم مس به مراتب تسلط بیشتری بر توپ و زمین داشت اما در نهایت بازی  با همان تساوی یک بر یک در نیمه اول به اتمام رسید.

تیم مس در نیمه دوم به دنبال پیاده کردن اندیشه های خود در زمین مسابقه بود که گل دوم را خیلی سریع تر از تصور خود تنها  5 دقیقه پس از شروع این نیمه دریافت کرد تا دردسرهای این تیم جوان آغاز شود.

بازیکنان مس که به شکلی مشهود تمرکز خود را در زمین مسابقه از دست داده بودند با لو دادن پی در پی توپ های خود عملا جریان بازی را به حریف سپردند و شتاب زدگی آن ها برای جبران گل عقب افتاده، آن ها را در زمین مسابقه سرگردان کرده  بود.

همین سرگردانی در دقیقه 68 برای مسی ها گران تمام شد و آن ها گل سوم مسابقه را هم در ناباوری محض دریافت کردند.

بازیکنان قشقایی با حرکتی هماهنگ از سمت راست خط دفاع مس و پاس کات بک به خوبیاری به راحتی گل سوم خود را در این بازی به ثمر رساندند.

این گل شوک بازیکنان مس را کامل کرد و تعویض های کادر فنی مس در ورود شروین بزرگ به جای پورمحسن در دقیقه 65، ارشیا عباسی از دقیقه 70 به جای امیری و رشیدفرخی در دقیقه 85 به جای تهی دست برای مس کارساز واقع نشد.

با وجود اینکه مس چند موقعیت خیلی خوب گلزنی در دقایق پایانی بازی هم داشت اما در نهایت این مسابقه با نتیجه 3بر1 به سود میزبان پایان یافت.

این شکست آب سردی بود بر پیکره تیم مس کرمان که هرچه سریعتر هوشیارتر در ادامه بازی ها گام بردارد و در هفته های طولانی پیش رو باتجربه تر و کم اشتباه تر در زمین مسابقه جبران  این نتیجه را انجام دهد.


یکشنبه 27 مرداد ماه 1398 ساعت 08:28
آقا افتضاح بود باعث شرمندگی همه آقایان دست اندرکار
سه‌شنبه 29 مرداد ماه 1398 ساعت 00:33
سالی که نکوست از بهارش پیداست...تصور نمی کنم که امسال هم تیم به لیگ برتر صعود کند...تیم بسیار بی تجربه و مبتدی بازی میکند....
سه‌شنبه 29 مرداد ماه 1398 ساعت 03:53
دوستان سال پیش و امسال که حرف از بومی گرایی میزدین چی شد؟؟!! دو سه سال قبل مربی بومی ٨ بازیکن بومی الان چی؟؟!! چندم تحویل دادن اینقدر ادعا داشتن؟؟!! اقای حسینی خیلی مربی خوبیه ولی بهتره دست این باج گیرها از سکوها کم شه اقای روابط عمومی لطفا نظرات مخالف هم منتشر کن با تشکر از زحمات شما
سه‌شنبه 29 مرداد ماه 1398 ساعت 16:49
لطفا این ستون وجمع کنین مسغره کردین خودتونو هر پیام که عشقتون باشه اعلام میکنین
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو