شماره‌ی خبر : ‌64139 | تعداد بازدید : 1126
دوشنبه 14 مرداد ماه 1398 ساعت 10:35

مس کرمان 3-0 سپاسی شیراز/خط و نشان مس برای لیگ یک

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند آماده سازی خود برای رقابت های این فصل لیگ دسته اول کشور، در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سپاسی شیراز رفت که با سه گل حسین شنانی، علیرضا آرتا و یاسر فیضی به برتری دست یافت.

مس کرمان 3-0 سپاسی شیراز/خط و نشان مس برای لیگ یک

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند آماده سازی خود برای رقابت های این فصل لیگ دسته اول کشور، در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سپاسی شیراز رفت که با سه گل حسین شنانی، علیرضا آرتا و یاسر فیضی به برتری دست یافت.

به  گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی که در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد، مجتبی حسینی سرمربی مس تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، علیرضا آرتا، مجتبی مقتدایی، میلاد پورمحسن، ارشیا عباسی، مهران امیری، محمدرضا نقدی پور، پوریا غلامی، یاسر فیضی و حسین شنانی تیم خود را به زمین فرستاد.

بازی برای تیم مس کرمان طوفانی آغاز شد و در ثانیه ده بازی بود که حسین شنانی برروی اشتباه مسلم دروازه بان سپاسی گل اول تیم مس را در این بازی به ثمر رساند.

بعد از این گل بازیکنان مس کاملا بر توپ و زمین مسلط بودند و بازی منظم و رو به جلو بازیکنان مس، به شدت حاضرین در ورزشگاه را برای  شروع خوب لیگ از سوی بازیکنان مس امیدوار ساخت.

تیم مس که کاملا بر جریان بازی سوار بود در دقیقه 25 بازی برروی یک ارسال کرنر و جایگیری عالی علیرضا آرتا مدافع پیش تاخته تیم مس به گل دوم خود هم دست یافت تا مزد بازی خوب  خود را دریافت نماید.

تیم مس در قایقی از بازی در نیمه اول نیز برنامه های دفاعی خود را به خوبی در زمین مسابقه مرور کرد و بازیکنان مس در انجام امور دفاعی نیز در این بازی دوستانه عملکرد بسیار خوبی برجای گذاشتند تا نیمه اول با برتری دو بر صفر مس کرمان به پایان برسد.

با شروع بازی در نیمه دوم بازهم این تیم مس کرمان بود که جریان بازی را دراختیار گرفت و برنامه های مختلف تاکتیکی خود را در زمین مسابقه به اجرا گذاشت و بازهم موقعیت های گل بیشتری را نسبت به حریف برای خود تدارک دید که در یکی از این صحنه ها بازیکنان مس تیرک دروازه سپاسی را به لرزه در آوردند.

با وجودی که تیم سپاسی نیز در نیمه دوم تلاش زیادی برای کم کردن فاصله خود با تیم مس به خرج داد اما دفاع منظم تیمی مس اجازه نداد که دروازه این تیم با خطرهای زیادی مواجه شود و در چند صحنه نیز نوشی صوفیانی موقعیت های حریف را برگشت داد.

سرانجام مس که در نیمه دوم چند تعویض را در ترکیب خود انجام داده بود با همکاری عالی شروین  بزرگ و یاسر فیضی توسط این مهاجم خود در دقیقه 75 بازی به گل سوم نیز دست یافت تا در این بازی تدارکاتی به یک پیروزی قاطع و شیرین دست پیدا کند.

اما مهمتر از نتیجه این بازی میزان آمادگی و هماهنگی بسیار خوب بازیکنان مس کرمان بود که در این مسابقه به شدت حاضرین در ورزشگاه را امیدوار کرد تا تیم مس تا شروع بازی های لیگ یک هرچه بیشتر به مرز آمادگی خود برای یک فصل عالی در لیگ یک دست پیدا کند.

 بازیکنان مس عصر امروز در یک بازی تدارکاتی دیگر از ساعت 17 و 30 دقیقه در زمین اختصاصی شهدای مس به مصاف تیم مس نوین خواهند رفت.


دوشنبه 14 مرداد ماه 1398 ساعت 13:32
عالی امیدوارم صعود کنیم نه سقوط کنیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز