شماره‌ی خبر : ‌64136 | تعداد بازدید : 1106
یکشنبه 13 مرداد ماه 1398 ساعت 10:51

تعویق بازی های دختران کویر مس در لیگ برتر فوتسال

بازی های تیم فوتسال دختران کویر مس در رقابت های لیگ برتر این فصل فوتسال بانوان کشور با تعویق آغاز خواهد شد.

تعویق بازی های دختران کویر مس در لیگ برتر فوتسال

بازی های تیم فوتسال دختران کویر مس در رقابت های لیگ برتر این فصل فوتسال بانوان کشور با تعویق آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سازمان لیگ اعلام کرد که تاریخ آغاز لیگ فوتسال زنان از 18 مردادماه به 25 مردادماه موکول شده است.

«شیرین نصیری» مسئول برگزاری لیگ فوتسال زنان اظهار داشت: مسابقات کشوری آموزش و پرورش از 20 تا 25 مرداد برگزار خواهد شد و به دلیل مشکل اعزام تیم ها، مسئول برگزاری مسابقات کشوری آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای خواهان به تعویق افتادن مسابقات لیگ فوتسال زنان شد.

وی افزود: دانش آموزانی که در این مسابقات حضور دارند، از رده سنی 17 تا 19 سال  هستند و تیم‌ها اعلام کرده اند که در هفته اول نمی‌توانند از بازیکنان خود در این رده سنی استفاده کنند. همه تیم‌ها موافق به تعویق افتادن لیگ فوتسال زنان هستند، زیرا به دلیل برگزاری مسابقات کشوری تحت فشار قرار داشتند. چون تیم ها برای یارگیری، جذب بازیکن و دریافت رضایت نامه نیازمند زمان بیشتری بودند بنابراین با تعویق مسابقات لیگ به راحتی می‌توانند خود را برای این فصل آماده کنند. 

مسئول لیگ فوتسال زنان تصریح کرد: قانونی را مصوب کردیم که براساس آن تیم ها می توانند تا هفت بازیکن زیر 20 سال را در اختیار داشته باشند و با توجه به این مصوبه، تعداد بازیکنان زیر 20 سال تیم ها بالا است.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان از 25 مرداد ماه آغاز می‌شود که 14 تیم در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

نامی نو اصفهان، رهیاب گستر تهران، هیأت فوتبال شهرستان تهران، هیأت فوتبال استان خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری ایران، پارس آرا شیراز، پویندگان صنعت فجر شیراز، وریژنو فرخشهر، دختران کویر مس کرمان، مس رفسنجان، شهرداری رشت، صنعت سرد خزر گیلان و شهروند ساری برای این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز