شماره‌ی خبر : ‌64133 | تعداد بازدید : 1098
شنبه 12 مرداد ماه 1398 ساعت 11:02

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط دوچرخه سواران تیم جوانان مس در لیگ برتر

تیم جوانان دوچرخه سواری مس کرمان در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور 6 مدال رنگارنگ را کسب کرد.

کسب 5 مدال رنگارنگ توسط دوچرخه سواران تیم جوانان مس در لیگ برتر

تیم جوانان دوچرخه سواری مس کرمان در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور 5 مدال رنگارنگ را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: دومین مرحله ی مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان کشور با حضور 100 دوچرخه‌سوار در قالب 23 تیم در دو بخش جاده و پیست به میزبانی تبریز در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز آغاز شده است که از سه روز رقابت به کار خود پایان داد.

او به اعزام سه تیم از کرمان به این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: تیم صنعت مس با ترکیب علیرضا رمضانی، محمد چرخ انداز، طا‌ها صادقی، معین سعید، سینا کریمیان و علی خدامی،در این مسابقات حضور یافت.

اسلامی با اشاره به اینکه در روز نخست این رقابت‌ها، دوچرخه سواران مس کرمان با مدال های طلا و و برنز خوش درخشید، تصریح کرد: محمد چرخ‌انداز از تیم مس کرمان در بخش تایم‌تریل انفرادی با زمان 19:41:35 در جایگاه سوم قرارگرفت و سینا کریمیان از همین تیم در رشته 200 متر قهرمان شد.


او با اعلام اینکه تیم مس کرمان با زمان 50 ثانیه و 52 صدم ثانیه در اسپرینت تیمی قهرمان شد، بیان داشت: همچنین این تیم (مس کرمان) با زمان 4 دقیقه و 57 ثانیه و 80 صدم ثانیه در 4 هزار متر تعقیبی تیمی هم به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: در روز دوم این رقابت‌ها نیز در تایم تریل انفرادی اولین مرحله لیگ جاده جوانان محمد چرخ انداز از مس کرمان با زمان 19:41:35 بر سکوی سوم ایستاد.

اسلامی تصریح کرد:در روز پایانی این مسابقات در بخش پیست، مس کرمان نایب قهرمان شد و در بخش جاده به علت تخلف تیم میزبان نتایج بعداً اعلام می‌شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا