شماره‌ی خبر : ‌64129 | تعداد بازدید : 2444
چهارشنبه 9 مرداد ماه 1398 ساعت 13:31

تیم فوتبال مس نوین در راه آمادگی برای لیگ دو(عکس)

تمرینات تیم فوتبال مس نوین کرمان برای شرکت در رقابت های فصل جدید لیگ دسته دوم کشور با نظم و برنامه ریزی قبلی زیر نظر کادر فنی این تیم در حال پیگیری است.

تیم فوتبال مس نوین در راه آمادگی برای لیگ دو(عکس)

تمرینات تیم فوتبال مس نوین کرمان برای شرکت در رقابت های  فصل جدید لیگ دسته دوم کشور با نظم و برنامه ریزی قبلی زیر نظر کادر فنی این تیم در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ روز گذشته آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس به همراه آقای  کافی معاونت فنی باشگاه مس نیز در تمرینات این تیم حاضر شدند و از نزدیک با عوامل این تیم به صحبت پرداختند و بر کار آن ها نظارت کردند.

برنامه رقابت های لیگ دسته دوم کشور در فصل جدید هنوز به طور دقیق روشن نشده است اما برنامه های آماده سازی تیم و تکمیل لیست در حال انجام است تا با توجهات بیشتری که به تیم فوتبال مس نوین در فصل جدید رقابت های لیگ دو صورت می گیرد، این تیم نتایج بهتری نسبت به فصل قبل خود کسب نماید.

   همچنین تمرینات تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز برای حضور در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور ادامه پیدا کرد و مقامات باشگاه مس از تمرینات این تیم نیز بازدید کردند.

تیم فوتبال جوانان مس که روز گذشته برنامه خود را در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور نیز دریافت کرد، روز گذشته در یک بازی دوستانه برای آمادگی هرچه بیشتر خود به مصاف تیم سرخپوشان زرند رفت که مدیرعامل و معاون فنی باشگاه مس دقایقی از این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو