شماره‌ی خبر : ‌64110 | تعداد بازدید : 674
پنج‌شنبه 3 مرداد ماه 1398 ساعت 12:16

سرپرست تیم فوتبال مس:تمام تلاش ما بر تحقق هدف صعود متمرکز است

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در پایان اردوی این تیم در تهران، تمامی تلاش این تیم را بر پایه تحقق هدف صعود به لیگ برتر برشمرد.

سرپرست تیم فوتبال مس:تمام تلاش ما بر تحقق هدف صعود متمرکز است

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در پایان اردوی این تیم در تهران، تمامی تلاش این تیم را بر پایه تحقق هدف صعود به لیگ برتر برشمرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از خبرگزاری برنا؛ احمد نخعی در رابطه با آخرین وضعیت تیم مس کرمان گفت: وضعیت تیم ما در حال حاضر خیلی خوب است الان حدود یک ماه است که تمرینات‌مان را شروع کردیم. از تاریخ 6 تیرماه که استارت زدیم هم تمرینات بدنسازی و آمادگی‌ بدنی خود را داشتیم و هم چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم که به لطف خدا، همت بچه‌ها و تلاش کادر فنی‌مان هم نتایج و هم روند فنی تیم رو به جلو و خیلی خوب بوده است.

وی درباره تغییر کادر فنی و بازیکنان جذب شده برای فصل آینده اظهار داشت: تغییرات در فوتبال طبیعی است و این مسائل در همه تیم ها رخ می دهد. ان‌شاءالله این تغییرات مثبت باشد. ضمن اینکه بازیکنان خیلی خوبی جذب شده و مس با بازیکنان جوان، باتجربه و باانگیزه امسال حرف‌هایی زیادی برای گفتن دارند.

سرپرست تیم مس کرمان در پاسخ به این سوال که روزی مس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود ولی حالا در لیگ یک توپ می‌زند و او چه قولی به هواداران تیم می‌دهد، تصریح کرد: ان‌شاءالله مس باز هم به همان سطحی که قبلا بوده است بازخواهد گشت. کل مجموعه از راس شرکت که جناب آقای دکتر سعد محمدی باشند تا جناب آقای محمودی نیا مدیرعمل باشگاه حمایت خیلی خوبی داشتند و اعضای هیات مدیره، معاونین و همه بچه‌هایی که در تیم هستند تمام تلاش‌مان برای این کار است و قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم و خدا هم کمک کند نتیجه بگیریم.

نخعی در پایان خطاب به هواداران گفت: آنها همیشه پشت ما بودند و طرفداران مس بودند و این باشگاه مال هواداران است و تقاضا دارم امسال بیشتر پشت تیم به عنوان یار دوازدهم باشند. نقطه قوت ما می‌تواند هواداران‌مان باشد. بیایند و حمایت کنند و سال خوبی را با هم شروع کنیم و با صعود به لیگ برتر به پایان برسانیم.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو