شماره‌ی خبر : ‌64101 | تعداد بازدید : 403
دوشنبه 31 تیر ماه 1398 ساعت 12:44

تاکید بر رفع نقص استادیوم های لیگ یک

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک می‌گوید در صورتی که مشکلات استادیوم‌های لیگ دسته یک برطرف نشود، هیچ مسابقه‌ای در آن‌ ورزشگاه‌ها برگزار نخواهد شد.

تاکید بر رفع نقص استادیوم های لیگ یک

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک می‌گوید در صورتی که مشکلات استادیوم‌های لیگ دسته یک برطرف نشود، هیچ مسابقه‌ای در آن‌ ورزشگاه‌ها برگزار نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ فریبرز محمودزاده درباره شرایط و وضعیت استادیوم‌های لیگ یک تا شروع برگزاری این مسابقات اظهار کرد:‌ زمانی که لیگ دسته یک به اتمام رسید، در اوایل خرداد مکاتبات لازم را با باشگاه‌های لیگ دسته یک انجام دادیم و مشکلات موجود استادیوم‌ها را به آن‌ها گوشزد کردیم و تا آخر خرداد به آن‌ها فرصت دادیم که نواقص موجود را برطرف کنند.

او ادامه داد: الان که در اواخر تیرماه به سر می‌بریم، متاسفانه هیچ تیمی جواب نامه‌های ما را نداده است و الان، در حال مکاتبه دوباره با تیم‌های لیگ یک هستیم و اگر هر باشگاهی که شرایط برگزاری مسابقات را نداشته باشد، مسابقات را در استادیومش برگزار نمی‌کنیم.

محمودزاده افزود:‌ درست است که شرایط برگزاری مسابقات لیگ دسته یک با لیگ برتر تفاوت‌هایی دارد اما رها شده هم نیست. ما مکاتبات را با باشگاه‌های لیگ یک انجام دادیم و هیچ جوابی دریافت نکردیم و اگر در مکاتبه دوم هم جوابی از سوی تیم‌ها دریافت نکنیم، در استادیوم‌های ناقص و مشکل‌دار هیچ بازی  برگزار نمی‌کنیم و در شهر هم‌جوار و یا ورزشگاه نزدیکی که استاندارد لازم را داشته باشد، بازی‌های لیگ یک را پیش می‌بریم. تیم‌ها باید این مساله را جدی بگیرند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک در ادامه اظهار کرد: چون بازی‌ها قرار است در اواسط مرداد ماه برگزار شود، استادیوم‌ها باید نورافکن لازم را داشته باشند و اگر ورزشگاهی نورافکن نداشته باشد، هیچ بازی در آن استادیوم برگزار نمی‌شود. تیم‌هایی که این مشکل را دارند باید به فکر باشند چون در با این مشکل هیچ بازی‌ای انجام نخواهد شد.

او درباره انتقال امتیاز باشگاه خونه به خونه خاطرنشان کرد : تا این لحظه، هنوز هیچ مکاتبه‌ای از هیات فوتبال استان مازندران و اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران به ماه ابلاغ نشده است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا