شماره‌ی خبر : ‌64084 | تعداد بازدید : 1598
چهارشنبه 26 تیر ماه 1398 ساعت 08:55

مس کرمان3-1آرمان گهر سیرجان/مس پیروزی را تمرین می کند(عکس)

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند آماده سازی خود برای رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در اردوی تدارکاتی خود در تهران، یک بازی دوستانه برابر تیم آرمان گهر سیرجان برگزار کرد که با گل های عرفان رشیدی، بهرام رشیدفرخی و شروین بزرگ برابر حریف خود به پ

مس کرمان3-1آرمان گهر سیرجان/مس پیروزی را تمرین می کند(عکس)

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند آماده سازی خود برای رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در اردوی تدارکاتی خود در تهران، یک بازی دوستانه برابر تیم آرمان گهر سیرجان برگزار کرد که با گل های عرفان رشیدی، بهرام رشیدفرخی و شروین بزرگ برابر حریف خود به پیروزی 3بر1 رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس کرمان که در کمپ تمرینی مجهز و با امکانات الیاف تهران اردوی تدارکاتی خود را برپا کرده است، در زمین چمن این کمپ به مصاف تیم آرمان گهر سیرجان رفت که در این فصل  در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد.

در این بازی نیز همانند دو بازی دوستانه قبلی تیم مس کرمان، مجتبی حسینی سرمربی این تیم، بازیکنان مختلف تیم را با سیستم های متفاوت به میدان فرستاد تا شناخت بیشتری از تیم خود حاصل کند.

در نیمه اول این بازی عرفان رشیدی شم بالای گلزنی خود را در این مسابقه نیز نشان داد و گل اول بازی را برای مس به ثمر رساند تا نیمه اول با همین یک گل به سود مس خاتمه یابد.

در حالی که فراتر از نتیجه مسابقه، نمایش بسیار خوب بازیکنان مس و هماهنگی محسوس آن ها و آمادگی خوب بدنی نفرات این تیم، کادر فنی و کرمانی های حاضر در ورزشگاه را حسابی دلگرم کرده بود، بهرام رشیدفرخی در نیمه دوم گل دوم  تیم مس را نیز با حرکت عالی خود به ثمر رساند.

تیم آرمان گهر نیز که در این مسابقه نشان داد یکی از تیم های خوب لیگ یک این فصل فوتبال کشور خواهد بود، موفق شد برروی یک ارسال بلند یکی از گل های خورده خود را در این بازی جبران کند.

اما این پایان کار نبود و بازیکنان مس با همکاری عالی خود شروین بزرگ را در موقعیت عالی گلزنی قرار دادند تا مهاجم مس سومین گل این تیم را در این بازی به ثمر برساند.

در نهایت این بازی تدارکاتی با نتیجه سه بر یک به سود مس به پایان رسید تا مسی ها پس از پیروزی های دوستانه خود برابر تیم های مقاومت و داماش، در این بازی نیز پیروزی را تمرین کنند.

بازیکنان مس روز جمعه 28 تیر ماه در یک بازی تدارکاتی دیگر در تهران به مصاف سرخپوشان پاکدشت از دیگر تیم های لیگ یک این فصل خواهند رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز