شماره‌ی خبر : ‌64056 | تعداد بازدید : 815
یکشنبه 16 تیر ماه 1398 ساعت 10:51

چشمان کادر فنی آماده رصد بازیکنان تستی/قدرت جاذبه مس برای بهترین ها

از عصر فردا کار تست گیری از بازیکنان کرمانی برای تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان توسط کادر فنی این تیم آغاز می شود.

چشمان کادر فنی آماده رصد بازیکنان تستی/قدرت جاذبه مس برای بهترین ها

از عصر فردا کار تست گیری از بازیکنان کرمانی برای تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان توسط کادر فنی این تیم آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این مرحله چه برای بازیکنان مستعد فوتبال کرمان که معتقدند توانایی آن ها بسیار فراتر از سطح بازی فعلی آن هاست و چه برای کادر فنی تیم مس که برای پذیرش استعدادهای ناب از دل این تست گیری بسیار علاقه مند می باشد، مرحله بسیار مهمی تلقی می گردد.

بازیکنانی که طبق اطلاعیه اعلام شده شرایط حضور در این تست گیری را دارند، در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه یکی از مهمترین چالش های خود با توپ فوتبال را در پیش دارند... استعدادهای کرمانی که آنقدر توانمند باشند که در حداقل زمان، بیشترین دلربایی را مربیان این فصل مس انجام دهند.

آن ها یقین دارند که این تست گیری پلی است برای آرزوهایشان...آن ها یقین دارند که اگر بهترین نفر روز تست گیری باشند و شایسته پوشیدن پیراهن بزرگ نارنجی مس، قطعا از این مسیر به مقصد خواهند رسید... آن ها یقین دارند که برخلاف هر جمله ناامید کننده ای، کادر فنی تیم فوتبال مس آن ها را با بیشترین دقت رصد می کند و آغوش تیم برای آن هایی که سطحی هم طراز با چشمان کادرفنی داشته باشند به شدت باز است.

روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه یک مهمانی بزرگ برای فوتبالیست های کرمانی است که از مرحله آماتور بالاتر رفته اند و با توجه به سابقه و رزومه ای که در تیم های پایه باشگاه مس و تیم های باشگاهی دیگر کرمان در لیگ های کشوری کسب کرده اند، رویای خود را برای رسیدن به تیم بزرگسال مس محک می زنند و در این چالش شرکت می کنند.

همه فوتبالیست هایی که شرایط حضور در این تست گیری را دارند، اطلاعیه اولین دور از تست گیری در تیم فوتبال بزرگسالان مس را مطالعه کنند و با توجه به موارد ذکر شده در آن، در این تست گیری شرکت نمایند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا