شماره‌ی خبر : ‌64047 | تعداد بازدید : 750
پنج‌شنبه 13 تیر ماه 1398 ساعت 18:08

مدیرعامل باشگاه مس:بومی گرایی نباید اهرم فشار گردد/صعود به لیگ برتر باید هدف کرمان باشد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با صحبت های اخیر طرح شده پیرامون تیم فوتبال مس کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیرعامل باشگاه مس:بومی گرایی نباید اهرم فشار گردد/صعود به لیگ برتر باید هدف کرمان باشد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با صحبت های اخیر طرح شده پیرامون تیم فوتبال مس کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ آقای محمود محمودی نیا در رابطه با بحث بومی گرایی گفت: بدون شک یکی از سرفصل های مهم و همیشگی باشگاه مس کرمان استفاده از توان و نیروهای داخلی استان بوده است و قطعا در این زمینه با برنامه ریزی همچنان گام خواهیم برداشت.

آقای محمودی نیا در این باره افزود: زمانی که تمامی تیم های پایه باشگاه مس و در راس آن ها تیم فوتبال امید با کادر و بازیکنانی کاملا بومی شکل میگیرند یعنی باشگاه همیشه بر بحث پرورش استعدادهای استان تاکید داشته است و این از شاخصه های مهم بحث اهمیت باشگاه بر بحث بومی پروری است.

وی افزود: از دیگر شاخصه های اهمیت باشگاه مس بر بحث بومی گرایی تیم فوتبال مس نوین کرمان می باشد که این تیم نیز در رقابت های لیگ دسته دوم کشور همواره با توان صددرصد از بچه های استان فعالیت کرده است و ما در این فصل برنامه های ویژه تری برای این تیم داریم و قطعا با قائل شدن اهمیت بیشتر برای این تیم و بازیکنان استانی آن، در دور جدید مدیریت باشگاه اجازه به حاشیه رفتن آن را نمی دهیم و اصول و اهداف این تیم را بیشتر مد نظر خواهیم داشت.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه این شاخصه ها اهمیت توجه بر فوتبال استان در این باشگاه را شفاف می کند به تیم فوتبال بزرگسالان مس اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان در همه سال های اخیر خروجی مستعدترین و بهترین نفرات فوتبال کرمان بوده است که از طریق این تیم به سطح اول فوتبال کشور راه یافته اند و قطعا در فصل پیش رو نیز بازیکنان مستعد و پرتلاش کرمانی که فارغ از حاشیه ها بر فوتبال خود تمرکز دارند، همانند همیشه این فرصت را دارند که با درخشش با لباس مس کرمان به پیشرفت خود ادامه دهند.

ایشان با اشاره به حضور نزدیک به 15 بازیکن کرمانی در تمرینات فعلی تیم فوتبال مس کرمان گفت: قطعا آقای مجتبی حسینی در تمرینات بر کار این بازیکنان نظارت دارد و بهترین نفرات را در ترکیب تیم به کار خواهد بست. ما در این فصل در جمع این بازیکنان کرمانی چهره های مستعد بسیار خوبی از جمله حسین حیدری، علیرضا آرتا، بهرام رشیدفرخی، حمید محمد رفیع، عباس زراعت کار و سایر بازیکنان باانگیزه دیگری داریم که فارغ از هر صحبتی به دنبال اثبات خود به سرمربی تیم هستند و تمرکز خود را در تمرینات بر روی این موضوع قرار داده اند و رویه معرفی و پرورش استعدادهای فوتبال کرمان به شکل حرفه ای و منطقی خود ادامه خواهد داشت.

آقای محمودی نیا با بیان اینکه مجتبی حسینی به عنوان یک مربی جوان اعتقاد کامل به کشف و پرورش استعدادها دارد تاکید کرد که ایشان با تمرکز بالا، تمرینات بازیکنان کرمانی تیم مس را زیر نظر دارد و قطعا نفرات مستعد و توانا را شناسایی و بیشتر به کار خواهد گرفت.

آقای محمودی نیا در همین زمینه تاکید کرد: تجربه حضور در فوتبال برای شخص من ثابت می کند که هرگز نباید از موضوعات مهمی مثل بومی گرایی و استفاده از نیروهای جوان، اهرم فشار بسازیم چراکه هم ذهنیت بدی برای این بازیکنان ایجاد می کند که توان فنی آن ها را تحت الشعاع قرار می دهد و هم با حاشیه های بعد از خود، زمینه پیشرفت اصولی آن ها را سخت می کند و این موضوعی است که متاسفانه در سال های گذشته به بحث بومی گرایی در فوتبال کرمان لطمه های خاص خود را زده است و نباید از این طریق بیشتر بازیکنان کرمانی را متضرر کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه هدف اصلی تیم فوتبال مس کرمان صعود به لیگ برتر است گفت: نگرش آقای دکتر سعدمحمدی در شرکت مس دقیقا بر همین موضوع قرار دارد و از همین رو شاهد تفاوت دیدگاه شرکت پیرامون باشگاه مس خواهیم بود و قطعا از حالت رکود سابق خارج خواهیم شد و برای این موضوع لازم است که از همه توان و نیروی فوتبالی برای موفقیت تیم فوتبال مس بهره گرفته شود. در کنار بازیکنان فعلی کرمانی تیم، نفراتی بر اساس نیاز کادر فنی به تیم فوتبال مس اضافه شده اند که فارغ از نام و هیاهوی رسانه ای، بهترین بازیکنان تیم های فصل قبل خود بوده اند و از همین رو با تشکیل یک تیم فنی و تحت اختیار کادر مربیان، درصدد هستیم هدف صعود به لیگ برتر را رقم بزنیم و در این راه از همه توانایی خود بهره می گیریم.

آقای محمودی نیا تاکید کرد: صعود به لیگ برتر اوج خواسته مردم کرمان و حق هواداران بیشمار این تیم است و در این پروسه موفقیت همه عوامل باید دست به دست هم دهند و قطعا مجموعه باشگاه و مدیریت محترم شرکت مس بیشتر از هر شخصی به دنبال این هدف می باشد. ما دست همگان را برای سوار شدن در این قطار به راه افتاده جهت رسیدن به موفقیت به گرمی خواهیم گرفت و این موضوع را هم به خوبی می دانیم که هر قطار در حال حرکتی بهرحال سنگ را نیز به سمت خود خواهد دید که وظیفه همه دلسوزان واقعی باشگاه مس کرمان است تا اجازه ندهند این سنگ ها اخلالی در مقصد و هدف بزرگ ما ایجاد کند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان خطاب به هواداران تیم فوتبال مس کرمان گفت: هواداران واقعی و فهیم تیم فوتبال مس کرمان به خوبی می دانند که هدف واقعی مجموعه فعلی باشگاه مس صعود به لیگ برتر می باشد و این هدف مشترکی است که سبب می شود هواداران و باشگاه دست در دست هم به سوی آن گام بردارند و قطعا آن ها با تحلیل درست اتفاقات باشگاه اجازه نخواهند داد که عده ای بر اساس مقاصد شخصی خود برای این هدف مشترک مانع ایجاد کنند.


پنج‌شنبه 13 تیر ماه 1398 ساعت 22:58
بازیکنهای که فصل گذشته با جلسات شبانه زیر پای دستنشان را خالی کردند و باعث باختهای تیم میشدند.را برای همیشه از تیم و باشگاه بندازید بیرون.خدای هواداران زدشون و خودشون هم هیچی نشدند.و خودشون هم خوب میدونن کیا هستن.اه دل هوادار بگیره دامنشون رو.درود بر بازیکن غیر بومی ک بیاد و مردانه برا تیم و نام کرمان بازی کنه...آدمین بزرگواری لطفا بچاپ مدتیه پیامهای مارو نمیگذآری.من طرفداری هیتم که برا تشویق تیم باهزینه خودم میرفتم اهواز....
جمعه 14 تیر ماه 1398 ساعت 01:53
بهترین کار رو میکنید....ظاهرا یه عده از همین حالا قصد حاسیه سازی دارند.
جمعه 14 تیر ماه 1398 ساعت 13:28
کسانی که دم از بومی گرایی میزنند اول نمونه هایی از بومی گرایی در تیمهای مطرح اروپایی مثال بزنند.تا اونجایی ما دیدیم حتی تیمهای مطرح اروپایی از کشور خودشان به زور جذب کرده اند.بعد مدعیان بومی گرایی که خود را بالاتر از علم فوتبال روز میدانند و نمیتوانند نمونه هایی مثال بزنند تشریف ببرند در کلاسهای فیفا بعنوان مدرس شرکت کنند و به مربیان مطرح دنیا درس بومی گرایی بدهند
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا