شماره‌ی خبر : ‌63974 | تعداد بازدید : 561
یکشنبه 19 خرداد ماه 1398 ساعت 09:34

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی هندبال با دو بازیکن تیم مس

دومین دوره از اردوی تیم ملی هندبال از دیروز تا 28 خردادماه در تهران و با حضور افشین صادقی و سلامان بربط دو بازیکن فصل قبل تیم هندبال مس انجام خواهد شد.

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی هندبال با دو بازیکن تیم مس

دومین دوره از اردوی تیم ملی هندبال از دیروز تا 28 خردادماه در تهران و با حضور افشین صادقی و  سلامان بربط دو بازیکن فصل قبل تیم هندبال مس انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دومین اردوی تیم ملی هندبال جهت آماده سازی برای مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو از 18 تا 28 خردادماه با حضور لژیونرها در تهران برگزار خواهد شد. در این مرحله از اردو قرار است در کنار هندبالیست‌های داخلی که در اردوی نخست به تیم ملی دعوت شدند لژیونرها نیز اضافه شوند.

صادقی و بربط که در فصل قبل رقابت های لیگ برتر هندبال کشور در تیم مس توپ زده بودند، به همراه 27 بازیکن دعوت شده دیگر در تمرینات این دوره حضور خواهند داشت.

مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020 توکیو از 25 مهرماه تا 5 آبان ماه (17 تا 27 اکتبر 2019) به میزبانی دوحه قطر با حضور 8 تیم انجام می‌شود. تیم ایران در گروه B با بحرین، کره جنوبی و کویت همگروه است و تیم‌های قطر، عربستان، هند و هنگ کنگ در دیگر گروه با هم رقابت خواهند کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا