شماره‌ی خبر : ‌63962 | تعداد بازدید : 636
شنبه 11 خرداد ماه 1398 ساعت 09:20

اسقبال از نقد منصفانه و نقد مفید/لزوم دوری از تشویش برای باشگاه

ین فضای رسانه ای طبیعت این روزهای فوتبال کشور پس از پایان مسابقات و فصل فوتبالی کشور می باشد و عمده باشگاه های ورزشی کشور و تیم های فوتبال مبتلا به این موضوع می باشند و فقط مختص به باشگاه مس نیز نمی باشد.

اسقبال از نقد منصفانه و نقد مفید/لزوم دوری از تشویش برای باشگاه

در روزهای گذشته مطالب و خبرهای منتشر شده پیرامون باشگاه مس کرمان بیشتر بر مبنای حواشی و گمانه زنی ها و تحلیل های شخصی بوده است که به نقد مسائل مختلف این باشگاه پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این فضای رسانه ای طبیعت این روزهای فوتبال کشور پس از پایان مسابقات و فصل فوتبالی کشور می باشد و عمده باشگاه های ورزشی کشور و تیم های فوتبال مبتلا به این موضوع می باشند و فقط مختص به باشگاه مس نیز نمی باشد.

بدون شک باشگاه مس کرمان نیز به همان اندازه که از نقدهای سازنده در این فضا استقبال می کند و برای رفع مشکلات بهره کافی از آن ها را خواهد برد، از هجمه ها و فشارها نیز دوری می جوید و هواداران فهیم باشگاه مس نیز با عدم قبول و پذیرش انتشار برخی از خبرهای کذب در این شرایط، دقیق ترین اخبار را پس از قطعیت از مراجع رسمی باشگاه مس مطلع خواهند شد.

در فضای فعلی فوتبال کشور، تیم های مختلف لیگ  های ایران تا زمان رسیدن به تثبیت در معرض این نقدهای مفید و متاسفانه گاهی مغرضانه خواهند بود اما فارغ از خبرهایی که صحت آن ها هیچگاه مورد تائید باشگاه قرار نخواهد گرفت، قطعا برنامه های پیش رو باشگاه مس کرمان به بهترین شکل ممکن طرح و ارائه خواهد گردید.


شنبه 11 خرداد ماه 1398 ساعت 15:01
مگه ابتدای فصل زمانی که تمامی امکانات صعوددراختیارباشگاه قرارگرفت ،قرارنشد درصورت عدم صعود مس به لیگ برتر،فوتبال مس به صورت کامل منحل شود،پس چی شد؟؟؟؟؟?????
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو