شماره‌ی خبر : ‌63903 | تعداد بازدید : 591
دوشنبه 16 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 13:19

3پنالتی سوخته و 4 اشتباه تاثیرگذار داوری برای مس این فصل/عدم بهبود سطح داوری ها

در بازی های لیگ یک این فصل تیم مس در 7 مسابقه به طور مستقیم از تصمیمات داوران لطمه دید که 3 پنالتی سوخته برای این تیم و 4 اشتباه در تصمیم گیری های اثرگذار داوری حاصل آن بوده است.

3پنالتی سوخته و 4 اشتباه تاثیرگذار داوری برای مس این فصل/عدم بهبود سطح داوری ها

رقابت های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی به پایان خود رسید که سطح داوری ها در رقابت های این دوره نه تنها بهبود نداشت که با اعتراضات بیشتری هم همراه بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این موضوع البته فقط منوط به لیگ یک این فصل نبوده است و داوری های بحث برانگیز در لیگ برتر و لیگ دو نیز باعث اعتراضات گسترده در فوتبال کشور شد و روز گذشته اشتباه مسلم کمک داور در بازی پلی آف داماش و نیروی زمینی سرنوشت صعود تیم ها را عوض کرد.

در حالی که برخی تیم های فوتبال ایران از اشباهات داوری سودهای بیشتری می کنند، تیم هایی نظیر مس کرمان در سال های اخیر از این اشباهات بیشتر متضرر شده اند که این موضوع در این فصل نیز برای مس کرمان تکرار شد.

در بازی های لیگ یک این فصل تیم مس در 7 مسابقه به طور مستقیم از تصمیمات داوران لطمه دید که 3 پنالتی سوخته برای این تیم و 4 اشتباه در تصمیم گیری های اثرگذار داوری حاصل آن بوده است.

تیم مس در بازی های این فصل خود و به اذعان کارشناسان در سه بازی برابر شاهین در بوشهر، گل گهر در کرمان و سپاسی در شیراز با تصمیمات اشتباه داوری، پنالتی های مسلم به سود خود را اعلام نشده دید تا این تصمیمات در نتیجه بازی و عدم کسب امتیاز مس تاثیر مستقیم بگذارد.

همچنین مس در چهار بازی این فصل خود با اشباهات اثرگذار داوری در نتیجه بازی روبرو شد که این اشتباهات به بازی مس در کرمان برابر نود برمی گردد که داور پس از اخراج بازیکن نود در تصمیمی بحث برانگیز کارت قرمز خود را با کارت زرد عوض کرد!

همچنین در بازی با سرخپوشان در کرمان داور مسابقه در تصمیم جنجالی و اشتباه خود دروازه‌بان تیم مس را از زمین اخراج کرد.

در بازی دو تیم مس کرمان و شهرداری تبریز در زمین حریف نیز داور مسابقه به اشتباه گل صحیح تیم مس را مردود اعلام کرد که اشتباه داوری در مردود کردن گل مس به تائید کارشناسان رسید.

و سرانجام در بازی مس در کرمان برابر مس رفسنجان داور در دو صحنه عجیب گل تیم مس را مردود اعلام کرد و گل آفساید تیم مس رفسنجان را نیز پذیرفت تا در تمامی این مسابقات تیم مس از ناحیه داوری متضرر و به از دست دادن امتیاز محکوم شود.

ضمن اینکه تیم مس با اعلام تنها یک پنالتی به سود خود در این فصل، کمترین میزان پنالتی در بین تیم های لیگ یکی را در اختیار داشت.

هرچند به نظر می رسید با تغییر و تخولات در کمیته داوران فدراسیون فوتبال، موضوع داوری در بازی های لیگ ایران با بهبود مواجه شود، اما داوری های انجام شده حداقل برای تیم هایی نظیر مس این   موضوع رخ نداده است و کما فی السابق تیم مس کرمان در این فصل از رقابت های لیگ یک از ناحیه داوری ها بیشتر متضرر گردید و نامه نگاری های متعدد باشگاه و جلسات پی درپی با عوامل کمیته داوران نیز در این زمینه چاره ساز نشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو