شماره‌ی خبر : ‌63874 | تعداد بازدید : 661
چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 08:30

سپاسی شیراز1-1مس کرمان/یک امتیاز مس از شیراز با یک یار کمتر

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که با اخراج دقیقه 60 مهرداد قنبری ده نفره بازی خود را دنبال می کرد، با گل محمد رضاپورمحمد در شیراز برابر سپاسی به تساوی یک بر یک رسید.

سپاسی شیراز1-1مس کرمان/یک امتیاز مس از شیراز با یک یار کمتر

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که با اخراج دقیقه 60 مهرداد قنبری ده نفره بازی خود را دنبال می کرد، با گل محمدرضا پورمحمد در شیراز برابر سپاسی به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان در آخرین بازی خارج از خانه خود در ورزشگاه دستغیب شیراز میهمان تیم سپاسی بود که با ترکیب: آرمان شهدادنژاد، حسین حیدری، میلاد باقری، احسان جودکی، وحید اسماعیل بیگی، علی مرزبان، فرزاد حسین خانی، محمدرضا پورمحمد، میلاد محمدی، مهرداد قنبری و شروین بزرگ به میدان رفت.

در حالی که بازی برای دو تیم حساسیت خاصی در جدول نداشت اما بازی از همان ابتدا جاندار و محکم آغاز شد و این تیم سپاسی بود که موقعیت های ابتدایی بازی را برروی دروازه مس ایجاد کرد.

پس از شوت خطرناک بازیکن سپاسی در دقیقه 2 بازی، این تیم در دقیقه 20 به گل اول بازی رسید که برروی سانتر حقدوست از سمت چپ خط دفاع مس، بابا محمدی با ضربه سر دروازه مس را باز کرد.

بعد از این گل تیم مس برای رسیدن به گل تساوی حملات خود را به سرعت آغاز کرد و شروین بزرگ در دقایق 25 و 30 دو بار با ضربات سر و شوت دروازه حریف را تهدید کرد.

میلاد محمدی و فرزاد حسین خانی نیز در دقایق 35 و 45 دو موقعیت عالی گلزنی دیگر برروی دروازه سپاسی در نیمه اول ایجاد کردند که به ثمر ننشست تا در نهایت بازی در نیمه اول یک بر صفر تمام شود.

نیمه دوم بازهم با حملات مس آغاز شد و شوت سنگین حسین خانی در دقیقه 52 خطرناک به بیرون رفت. در مقابل سپاسی نیز نیم نگاهی به گل دوم خود داشت و با شوت میلاد غریبی دروازه مس را در دقیقه 58 تهدید کرد.

امیرحسین عسگری در دقیقه 59 جانشین محمدی شد تا اولین تعویض مس در این بازی صورت بگیرد اما اخراج مهرداد قنبری در دقیقه 60 بازی یکی از مهمترین حوادث بازی بود.

داور جوان این مسابقه برروی یک صحنه بحث برانگیز پس از اینکه اعتقاد داشت مهرداد قنبری در محوطه جریمه سپاسی تمارض کرده است، با کارت زرد دوم بازیکن مس را اخراج کرد تا بازی برای دقایقی به حاشیه کشیده شود.

تصمیم جنجالی داور در حالی مس را ده نفره کرد که این تیم برای به ثمر رساندن گل تساوی خود پا پس نکشید و در دقیقه 72 توسط محمدرضا پورمحمد به گل مساوی خود رسید.

شروین بزرگ از اشتباه مدافعان سپاسی نهایت استفاده را برد و با ضربه ای سر زیبا توپ را به پورمحمد رساند تا این بازیکن با شوتی دیدنی گل تساوی مس را به ثمر برساند.

بعد از تساوی بازی، میزبان که قصد داشت از ده نفره شدن مس نهایت استفاده را ببرد برروی دروازه این تیم حملاتی را ترتیب داد که در دقیقه 87 این آرمان شهدادنژاد بود که در دروازه مس با یک سوپر سیو دیدنی و با کمک تیر دروازه اجازه نداد گل دوم حریف شکل بگیرد.

فرشید علوی و حمید کاظمی نیز در دقایق انتهایی بازی به جای علی مرزبان و شروین بزرگ بری مس به میدان آمدند تا در نهایت تیم فوتبال مس از آخرین بازی خانگی خود در شیراز نیز با دست پر و یا یک امتیاز زمین را ترک کند و با 44 امتیاز در رده پنجم جای خود را تثبیت کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو