شماره‌ی خبر : ‌63863 | تعداد بازدید : 574
دوشنبه 2 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 09:03

تعیین سیاست های جدید باشگاه مس کرمان

با توجه به تصمیمات هیات مدیره باشگاه مس کرمان و در نظر گرفتن شرایط کلی این مجموعه، سیاست های جدید این باشگاه برای مدیریت تیم های خود اعلام شد.

تعیین سیاست های جدید باشگاه مس کرمان

با توجه به تصمیمات  هیات مدیره باشگاه مس کرمان و در نظر گرفتن شرایط کلی این مجموعه،  سیاست های جدید این باشگاه برای مدیریت تیم های خود اعلام شد.

بر اساس تصویب هیات مدیره این باشگاه، در فصل پیش رو، باشگاه صنعت مس کرمان رشته های بسکتبال، هندبال، دوچرخه سواری و تکواندو و...را به  هیات های این رشته های ورزشی در کرمان واگذار خواهد نمود.

این موضوع در چند سال اخیر به شکل کم رنگ تری برای مدیریت این تیم ها روی داده بود و عمده تصمیمات فنی این تیم ها از طریق هیات های ورزشی کرمان اتخاذ می شد و بر همین اساس مدیریت و امتیاز کامل این تیم ها به طور تمام و کمال بر عهده هیات های ورزشی خود در کرمان قرار خواهد گرفت .

بر اساس مصوبات جدید هیات مدیره باشگاه مس، علاوه بر مدیریت آکادمی فوتبال  و تیم بزرگسالان فوتبال در رقابت های لیگ دسته اول کشور در این باشگاه، بر اساس مسئولیت های اجتماعی و رایزنی های صورت گرفته، توجه و نگاه باشگاه مس کرمان بر ورزش همگانی و استعدیابی مناطق محروم  قرار خواهد گرفت  و پرورش استعدادهای ورزشی این مناطق بیشتر در دستور کار باشگاه مس قرار خواهد گرفت و تغییری در سرمایه گذاری های باشگاه مس رخ نخواهد داد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و شهرداری آستارا