شماره‌ی خبر : ‌63858 | تعداد بازدید : 1210
چهارشنبه 28 فروردین ماه 1398 ساعت 08:09

مس کرمان2-0شهرداری تبریز/اولین پیروزی 98 برای یک پله صعود

تیم فوتبال مس کرمان با دو گل فرزاد حسین خانی و بهرام رشیدفرخی به اولین پیروزی رسمی خود در سال 98 دست یافت تا یک پله درجدول لیگ یک صعود کند.

مس کرمان2-0شهرداری تبریز/اولین پیروزی 98 برای یک پله صعود

تیم فوتبال مس کرمان با دو گل فرزاد حسین خانی و بهرام رشیدفرخی به اولین پیروزی رسمی خود در سال 98 دست یافت تا یک پله درجدول لیگ یک صعود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس در بازی بیست و هشتم این فصل خود در برابر نزدیک به دو هزار هوادار مس میزبان شهرداری تبریز بود.

تیم مس در این بازی با ترکیب ارمان شهدادنژاد، حسین حیدری، میلاد باقری، احسان جودکی، وحید اسماعیل بیگی، رضا ستاری،فرزاد حسین خانی، محمدرضا پورمحمد، مهرداد قنبری، امین جهان کهن و شروین بزرگ به میدان رفت.

با وجود اینکه مس انگیزه های کمتری در جدول مسابقات داشت و تیم شهرداری به واسطه فرار از سقوط، این بازی را برای خود بسیار با اهمیت می دید اما بازیکنان مس برای دشت این سه امتیاز از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند.

دو موقعیت خوب مس دردقایق 7 و 22 توسط پورمحمد و باقری نشان از عطش مس در این بازی برای گلزنی داشت. اتفاقی که در دقیقه 23 توسط بزرگ برای مس رخ داد اما داور آن را مردود اعلام کرد.

مس برای رسیدن به هدف خود در نیمه اول با بدشانسی محض نیز روبرو شده بود تا جایی که در دقیقه 25 ضربه سر عالی فرزاد حسین خانی به تیر افقی دروازه شهرداری خورد و تبدیل به گل نشد.

پس از اینکه جهان کهن نیز در دقیقه 38 موقعیت گلزنی خود را از دست داد دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.  

در نیمه دوم مس با دو تعویض همزمان به میدان آمد و بهرام رشیدفرخی را جانشین بزرگ کرد و میلاد محمدی را به جای ستاری به زمین بازی فرستاد.

این نیمه نیز با حملات پردامنه مس آغاز شد و رشیدفرخی در دقیقه 47 با ضربه خود دروازه حریف را تهدید کرد.

میلاد محمدی دیگر بازیکن تعویضی مس نیز در دقیقه 52 موقعیت عالی گلزنی خود را با ضربه ای نه چندان دقیق از دست داد.

بدشانسی های مس در گلزنی ادامه داشت و این بار نوبت حسین حیدری بود که با ضربه خود تیر دروازه حریف را در دقیقه 66به لرزه دربیاورد اما بعد از موقعیت خوب دیگری که پورمحمد برای مس از دست داد سرانجام انتظارها برای مس به پایان رسید.

در دقیقه 68 برروی سانتر دیدنی جهان کهن این فرزاد حسین خانی بود که با ضربه سری زیبا مس را به آنچه که کاملا مستحق آن در این بازی بود رساند و گل اول بازی را برای میزبان ثبت کرد.

مسی ها که با آرامش بیشتری بازی خود را دنبال می کردند، در دقیقه 82 پیروزی خود را با ثبت گل دوم تثبیت کردند.

برروی پاس عالی حسین خانی این بهرام رشید فرخی بود که در موقعیت تک به تک قرار گرفت تا با ضربه چیپی دیدنی گل دوم مس را به ثمر برساند.

ورود علیرضا ارتا به جای اسماعیل بیگی در دقیقه 88 آخرین تعویض مس در این بازی بود تا میزبان با کسب این پیروزی شیرین و ثبت سه امتیاز آن برابر هوادارانش، 43 امتیازی شود و با یک رده صعود به رتبه پنجم جدول برسد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو