شماره‌ی خبر : ‌63850 | تعداد بازدید : 1019
دوشنبه 26 فروردین ماه 1398 ساعت 08:45

محکومیت دو سایت خبری حاشیه ساز علیه باشگاه مس در کمیته اخلاق

دو سایت خبری که در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول کشور در این فصل، تعداد بسیاری از اخبار عمدتا کذب و حاشیه ساز را منتشر کرده بودند، توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محکوم شدند.

محکومیت دو سایت خبری حاشیه ساز علیه باشگاه مس در کمیته اخلاق

دو سایت خبری که در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول کشور در این فصل، تعداد بسیاری از اخبار عمدتا کذب و حاشیه ساز را بر علیه تیم مس کرمان منتشر کرده بودند، توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محکوم شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سایت فدراسیون فوتبال روز گذشته خبری را برروی خروجی خود قرار داد که عنوان داشت: "به موجب دستور موقتی که امروز از سوی کمیته اخلاق صادر و منشر گردید و به دبیر کل فدراسیون ارسال شده ،سازمان لیگ و حراست فدراسیون فوتبال مکلف شده اند از ورود کلیه عوامل اعم از مسئولان ، خبرنگاران و گزارشگران دو سایت خبری ورزشی به اسامی دی اسپورت و فرتاک ورزشی به کلیه اماکن فوتبالی اعم از استادیوم ها و سالن های برگزاری مسابقات و سالن های جلسه و کنفرانس جلوگیری و چنانچه تاکنون کارت و مجوز ورود صادر شده است ابطال گردد".

این دو سایت در این فصل از رقابت های لیگ یک و در ماه های گذشته به شکل عجیب و بی سابقه ای برای تیم فوتبال مس و اعضای آن به تحریک برخی، دست به حاشیه سازی و انتشار اخبار زرد می زدند تا جایی که سبب شده بود اخبار آن ها با کمترین اعتماد عمومی حداقل در کرمان روبرو شود.

این موضوع و ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این مسئله ضمن اینکه نشان می دهد هواداران و مخاطبان فهیم تیم های فوتبال، هرگز نباید اسیر جو سازی های هدف دار برخی افراد و رسانه ها شوند، لزوم توجه به ارزش قلم و صداقت رسانه ای و اعتماد عمومی را برای رسانه های عموما صادق فوتبال ایران بیشتر بازگو می کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز