شماره‌ی خبر : ‌63845 | تعداد بازدید : 569
شنبه 24 فروردین ماه 1398 ساعت 09:32

تیم مس نوین منتظر خبر دقیق سازمان لیگ برای تعداد تیم های سقوط کننده

در حالی که در جدول رقابت ها و آئین نامه اعلامی برای مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور که دو تیم سقوط کننده از هر گروه را به لیگ سه اعلام کرده بود، دریک هفته مانده به پایان رقابت ها تیم مس نوین شانسی برای بقا ندارد اما خبرهای متناقضی در این باره منتشر

تیم مس نوین منتظر خبر دقیق سازمان لیگ برای تعداد تیم های سقوط کننده

در حالی که در جدول رقابت ها و آئین نامه اعلامی برای مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور که دو تیم سقوط کننده از هر گروه را به لیگ سه اعلام کرده بود، دریک هفته مانده به پایان رقابت ها تیم مس نوین شانسی برای بقا ندارد اما خبرهای متناقضی در این باره منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در روزهای اخیر برخی مقامات رسمی سازمان لیگ در تماس هایی که با اعضای تیم های لیگ دویی از جمله تیم مس نوین برقرار کرده اند، به آن ها تلویحا اعلام کرده اند که شرایط سقوط تیم ها متفاوت شده است و تنها یک تیم از این رقابت ها به لیگ سه سقوط می کند.

این موضوع البته تا این لحظه به طور رسمی از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور تائید نشده است اما در صورت تائید آن تیم مس نوین در بازی آخر خود صاحب شانس برای بقا در لیگ دو خواهد شد.

در رابطه با این موضوع استعلام نیز صورت گرفته است و تیم های لیگ دویی از جمله مس نوین منتظر پاسخ این موضوع از سوی سازمان لیگ هستند.

با این وجود تیم مس نوین تمرینات منظم خود را برای بازی هفته آخر برابر شهرداری همدان که روز چهارشنبه 28 فروردین ماه در کرمان برگزار می شود پیگیری می کند تا در صورت مثبت بودن این موضوع، شانس خود را در این بازی حفظ کند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو