شماره‌ی خبر : ‌63842 | تعداد بازدید : 667
چهارشنبه 21 فروردین ماه 1398 ساعت 12:39

فضایی که همه در ساختن آن سهم داریم/باشگاه مس یار خاطر می خواهد نه بار شاطر

اما مهمترین نکته در این شرایط برای باشگاه مس، آرامشی است که این تصمیمات باید در آن اخد و اجرا شود و قطعا ایجاد این فضا در باشگاه مس مهمترین عاملی است که سبب می شود تحولات بعدی آن نیز بیشترین دست آورد را برای خود داشته باشد.

فضایی که همه در ساختن آن سهم داریم/باشگاه مس یار خاطر می خواهد نه بار شاطر

باشگاه مس کرمان زودتر از هر زمانی برنامه های خود را برای سال1398 آغاز کرده است و این باشگاه برخلاف بسیاری از سال های گذشته خود اصلا دوست ندارد زمانی را بابت ایجاد ساختارهای اساسی خود از دست بدهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مدیریت این باشگاه در روزهای گذشته بنای کار خود بر این موضوع قرار داده است و طبیعی است که هر تصمیم جدیدی در این باشگاه نظرات و تحلیل های خاص خود را داشته باشد.

اما مهمترین نکته در این شرایط برای باشگاه مس، آرامشی است که این تصمیمات باید در آن اخد و اجرا شود و قطعا ایجاد این فضا در باشگاه مس مهمترین عاملی است که سبب می شود تحولات بعدی آن نیز  بیشترین دست آورد را برای خود داشته باشد.

مسلما باشگاه مس کرمان از نقدهای سازنده برای رفع ایرادات این تصمیمات به شدت استقبال خواهد کرد اما آنچه که سبب می شود مسیر این تصمیمات از راه درست خود منحرف شود، اعمال فشار و فضاسازی هایی است که در روزهای اخیر به صورت کم و بیش نیز به چشم آمده است که این موضوع جز اتلاف انرژی و سودآوری حداقلی برای تصمیمات و در نهایت ضرر همگانی، نتیجه دیگری در پی نحواهد داشت.

در این روزها باشگاه مس بیش از هر زمانی نیاز به یار خاطر دارد تا با تمرکز و دقت بیشتری مسیر پیش رو را ترسیم کند تا اینکه فضایی برای این باشگاه ایجاد شود که سنگینی آن، نیاز به انرژی مضاعف و البته بی دلیلی برای عبور از آن بخواهد و قطعا میل همه دلسوزان واقعی باشگاه مس در این روزها چه با انتشار اخبار خود و چه با طرح مطالبشان و چه با رایزنی هایشان برای باشگاه مس بر این است که مسیر در فضایی آرام اما با نقدهایی همراه با استدلال های صحیح به بهترین شکل  ترسیم و تدوین شود.


پنج‌شنبه 22 فروردین ماه 1398 ساعت 19:53
لطفا خواهش میکنیم دست ازاین تملق گویی ها برداشته ویک لحظه فکر کنید به کجا می‌رویم 5سال اسیر این تصمیم گیری های دیم به کجا رسیدیم چقدر با احساسات این ملت عزیز بازی می کنین بابا بس کنین مس رفت ته چاه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو