شماره‌ی خبر : ‌63833 | تعداد بازدید : 639
دوشنبه 19 فروردین ماه 1398 ساعت 09:10

سرپرست تیم مس نوین:با توجهات باشگاه در بهترین شرایط روحی در اهواز به میدان میرویم

با پرداخت پاداش پیروزی تیم برابر چوکا و همچنین مطالبات قراردادی بازیکنان، تیم بسیار با روحیه و با انگیزه می باشد و انشاالله با برد در اهواز خستگی را از تن مجموعه خارج خواهیم کرد.

سرپرست تیم مس نوین:با توجهات باشگاه در بهترین شرایط روحی در اهواز به میدان میرویم

تیم فوتبال مس نوین برای حفظ سهمیه خود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، در دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز عصر روز سه شنبه در اهواز به مصاف تیم استقلال این شهر خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مهدی نخعی سرپرست تیم فوتبال مس نوین در رابطه با آخرین وضعیت این تیم گفت: با شرایطی که توسط باشگاه فراهم شد خوشبختانه دو روز پیش از این بازی خود را به اهواز  رساندیم تا با خستگی کمتری به زمین مسابقه برویم.

وی افزود: با شرایطی که برخی دوستان ما در شرکت نفت فراهم کردند زمین تمرینی اصلی شرکت نفت که کیفیت بسیار مطلوبی دارد در اختیار تیم ما قرار گرفت و تیم ما تمرینات بسیار خوبی را برروی این زمین انجام داد تا از هر نظر آماده بازی حساس پیش رو باشد.

نخعی در رابطه با وضعیت بازیکنان این تیم نیز گفت:خوشبختانه تمامی 16 بازیکنی که در روزهای اخیر در تمرینات تیم شرکت کرده اند در سلامت کامل به سر می برند و مصدوم و یا محرومی از جمع این بازیکنان برای بازی فردا نداریم.

سرپرست تیم فوتبال مس نوین شرایط روحی این تیم را بسیار مطلوب دانست و گفت: جا دارد از آقای ابراهیمی مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر ویژه ای داشته باشم که توجهات ویزه ای را به تیم ما انجام دادند تا از نظر روحی تیم ما درسطح بسیار مطلوبی قرار بگیرد. با پرداخت پاداش پیروزی تیم برابر چوکا و همچنین مطالبات قراردادی بازیکنان، تیم بسیار با روحیه و با انگیزه می باشد و انشاالله با برد در اهواز خستگی را از  تن مجموعه خارج خواهیم کرد.

نخعی با بیان اینکه تیم مس نوین برای بقا نیاز به کسب امتیاز از این بازی دارد گفت: خوشبختانه داور خوبی را برای این بازی معرفی کرده اند و ناظر ویژه فدراسیون نیز برای این بازی حاضر است. با کسب امتیاز در این بازی و پیروزی در بازی آخر در کرمان برابر شهرداری همدان به لطف خدا سهیمه لیگ دو این فصل را حفظ خواهیم کرد. 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز